Body | 007 For Women Eau de Parfum

vrijdag 6 maart 2015

Vrouwelijk, verleidelijk, aantrekkelijk, willen we allemaal niet een Bond-vrouw zijn? Nou zal een rol naast 007 voor de meesten van ons niet weggelegd zijn. Gelukkig is er voor een beetje Bond-gevoel nu een nieuwe geur. Vol verleiding en helemaal in de stijl van James Bond. Shaken, not stirred.


Een ideale Bond-vrouw is voor iedereen natuurlijk verschillend, net als James Bond. Ik vond bijvoorbeeld Pierce Brosnan en Halle Berry geweldig. Een Bond-vrouw is voor mij mooi, intelligent en toch ook een beetje gevaarlijk. Ik moet denken aan luxe, glimmende sieraden, mooie jurken en rode nagellak.

Deze nieuwe geur geeft de kracht van een Bond-vrouw weer. Een oriëntaalse geur, maar toch ook modern.Het parfum is redelijk zwaar en krachtig maar toch zeker vrouwelijk. Topnoten van zwarte peper en rozenmelk creëren een mix van gevaarlijk en sensueel. Verder vinden we zwarte bessen en jasmijnbloesem voor een vrouwelijke en fruitige touch. Tot slot vanille, muskus en cederhout, al deze ingrediënten samen zorgen voor een gecompliceerde en toch draagbare geur.

Ik was op slag verliefd op het flesje en ook de omschrijving sprak mij aan, iedereen wil toch wel aantrekkelijk en vrouwelijk zijn? Ik vind de geur lastig te omschrijven, hij is veel dingen tegelijk. Zoet, fris, kruidig, een hele bijzondere mix en voor veel vrouwen geschikt denk ik. Ik vind 'm zelf echt heerlijk en ook mijn schoonmoeder was enthousiast. Hier kun je dus echt iemand (of jezelf) blij mee maken. In de zelfde geurlijn is er ook een douchegel uitgebracht, die is wat mij betreft iets milder. Beide blijven lekker hangen, niet te overheersend, ik ben eigenlijk best wel fan!
Echt een geur voor een avondje uit maar ook prima geschikt voor overdag:)
Voor 50 ml betaal je €35.

Hoe is jouw ideale Bond-vrouw?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

1 opmerking:

  1. Ik heb 'm gisteren ook binnen gekregen in combinatie met de body lotion en ben er tot nu toe erg enthousiast over!
    Wat heb je trouwens een ontzettend leuke blog. Ik ben je meteen gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!