Nails | L'Oréal Color Riche Le Nail Art Nagel Stickers

dinsdag 17 maart 2015

Ik probeerde ze al een keer en was toen niet super enthousiast. Toch kregen de nagelstickers een tweede kans..

 Mijn vorige ervaring met deze redelijk dure (circa €8) nagelstickers was dramatisch. Ze brachten niet fijn aan en bleven nog geen twee dagen zitten. Ik werd verliefd op dit setje met de naam 031 Tie-Dye Rocks en besloot voor een tweede poging te gaan. Dit setje bevat 18 stickers en zou tot 10 dagen mooi blijven zitten.

Nog steeds vind ik het aanbrengen niet optimaal. Je kunt de stickers niet afscheuren maar moet met een vijl werken. Hierdoor is het volgens mij bijna onmogelijk om de randen netjes te krijgen en hechten de randen ook nog eens niet goed. Qua stickers zit het wel goed, er zijn voldoende groottes voor alle soorten handen.

Ze bleven iets beter zitten dan vorige keer maar na 4 dagen was het feest toch echt over. Zelf denk ik dat dit mede door het vijlgebeuren komt, de stickers zitten dan bij de randjes gewoon niet goed wat ook terug te zien is op de foto.
Naar mijn mening zijn er voor dit geld of minder veel betere nagelstickers op de markt, geen aanrader dus.

Wat zijn jouw favoriete nagelstickers?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze niet heel mooi. En ik heb echt moeite om nagel stickes goed aan te brengen op mijn nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel tof hoor, alleen vind het altijd teveel gedoe het lukt me niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat ze niet zo goed zitten bij de randjes! Ik vind ze namelijk onwijs gaaf!!!! Liefs, Beaudine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat ze niet zo goed zitten bij de randjes! Ik vind ze namelijk onwijs gaaf!!!! Liefs, Beaudine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!