Food | Uzuma Green Juices

maandag 16 maart 2015

Afgelopen week was het zover; ik, vreetzak pur sang, ging gezond doen. Naast mijn gewone eetpatroon (minus de bergen snoep en chocola) dronk ik twee super gezonde sapjes per dag. Het doel; fitter worden.

Nou nou, het was wat. Ik ga nog niet te veel verklappen maar het was niet altijd even leuk. Ik deed één van de programma's van Uzuma; het fit-programma. Op de website kun je makkelijk testen welk programma het beste bij jou past.
De sapjes van Uzuma bevatten heel veel groente, flink wat fruit en verder totaal geen toevoegingen. Door het slow juice proces worden alle vitaminen en mineralen optimaal behouden.

Ik deed dus het programma om fitter en gezonder te worden. Ik heb doorgaans weinig energie en over mijn veel te lage gewicht zullen we het maar niet hebben.. Ik kreeg van Uzuma netjes een blaadje waarop stond welke dag ik welk sapje op welke tijd moest drinken. In mijn geval was het iedere dag een sapje om 10:00 en om 14:00 uur en veel water tussendoor. Eén flesje staat trouwens gelijk aan één kilo groente en fruit, zo'n flesje is net iets makkelijk meenemen toch;)

Enthousiast maar toch wat op mijn hoede bekeek ik de sapjes bij aankomst. De oranje leken me nog wel te doen maar de rest.. Uiteindelijk bleek trouwens dat sapjes die ik afgrijselijk vond weer de favoriet van andere "sappers" waren dus laat je vooral niet afschrikken door mijn afkeer van rode bieten.

Oke eerlijk is eerlijk; na 1,5 week komen de sapjes mijn neus uit en stort ik me op een zak snoep. De oranje sapjes waren heerlijk, de groene te doen en de rode afschuwelijk. Mijn techniek was atten; neus dicht knijpen en achterover kiepen. De oranje waren écht super lekker en die dronk ik echt met plezier. De sapjes waren stuk voor stuk ontzettend vullend en een fijne aanvulling op mijn eetpatroon. En het resultaat vond ik behoorlijk indrukwekkend; al na 2 dagen voelde ik me fijner en had ik meer energie. Nu ben ik ongeveer 3 dagen gestopt en ben ik meteen wat futlozer. Snel weer een bestelling doen dus!

Kortom; Dit programma deed echt heel veel goeds voor mijn lichaam én de meeste sapjes waren lekker:)

Voor 28 sapjes betaal je €98. Niet echt goedkoop, zeker niet voor de studenten onder ons. Toch een aanrader want het geeft je lichaam écht een boost.
Ook een kuurtje doen? Kijk welke het beste bij jou past op www.uzuma.nl

 Drink jij wel eens groente sapjes?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

1 opmerking:

  1. Jammer dat ze niet zo lekker waren maar toch goed dat je het hebt geprobeerd. Ik zou ze eerder als tussendoortje nemen! Woow €98,- is ook wel heel duur zeg. Ik maak wel een smoothie dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!