Body | Blond Amsterdam Body Mist Energising Ginger & Drops of Lime

zaterdag 28 maart 2015

Alhoewel dit een van de oudere producten van Blond is wilde ik 'm toch reviewen. Ik zie m regelmatig voor kleine prijsjes (€6) terug in discountwinkels waar ik zelf ook graag kom dus reden genoeg voor een test.
Nu de lente weer in volle gang is, officieel dan, vond ik dit een ideale geur om eens uit de kast te halen; lekker fris en toch een beetje zoet.

Deze week was het allemaal wat minder actief op de site en social media als normaal. Ik kreeg plotseling heftige buikgriep en had geen artikelen vooruit gepland. Het is me nog nooit overkomen dat ik zelf te ziek was om een beetje op de laptop te rommelen in bed en nu dus wel. Gelukkig gaat het al een stukje beter al merk ik dat mijn energie na een kwartiertje typen ook wel op raakt. Geen super uitgebreide review dus maar aankomende week komt er weer een fijne Lush review aan én deed je toevallig al mee met de winactie?
In eerste instantie ruik je vooral de frisse limoen maar later komt toch duidelijk de zoete en licht kruidige gember naar boven. Ik vind het een bijzondere maar heerlijke combinatie die echt past bij de lente. Een bodyspray is geen parfum dus ook deze blijft niet heel lang hangen en bestaat voor een groot gedeelte uit water en alcohol. Verwacht dus geen geur voor de hele dag maar spray lekker een keer bij of gebruik 'm om je even extra op te frissen na het sporten of onderweg.

Wat is jouw favoriete bodyspray?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze zelf ook nog gehad. Een heerlijk geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij klinkt lekker! Blond Amsterdam producten zien er altijd zo leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!