Nails | Gosh Frosted Nail Lacquer

vrijdag 13 maart 2015


Gosh heeft nu een super leuke collectie die heel erg geschikt is voor het voorjaar. Frisse kleuren, mooie effecten en goede producten. Ik ben momenteel bezig met een toffe look voor Pasen maar laat jullie vandaag al even een heel lente-achtig lakje zien. Wie houdt er nou niet van roze?


Ik probeerde een fijn roze lakje met frosted sand effect, de potjes kosten €7,29 en er zijn 5 nieuwe kleuren. Ik probeerde 07 Soft Frosted Coral, een lakje waarbij het lijkt of je je vinger in roze glitter zand hebt gedoopt, leuk!


Ik vind het effect prachtig! Op de foto boven draag ik 3 laagjes. In principe dekt de lak prima met 1 á 2 laagjes maar het roze wordt na 3 laagjes wat feller en dat past meer bij mijn smaak:) De lak droogt snel en heeft een mooi mat effect.
 Hij blijft prima zitten alleen dat heeft één nadeel wat vaker voorkomt bij dit soort effectlakjes; hij is dramatisch moeilijk te verwijderen. Nou is dat natuurlijk altijd beter dan snel chippen én er zijn online geloof ik trucjes voor te vinden. Ik gebruik zelf een gelbasis om het verwijderen wat makkelijker te maken:)
Ik ben in ieder geval fan, deze lak doet wat 'ie belooft en ik ga deze lekker veel dragen komend voorjaar.

Binnenkort komt er een mega review aan waarmee je een perfecte Paaslook creëert.

Doen jullie wat speciaals met Pasen?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

5 opmerkingen:

  1. Ah wat een lief kleurtje, heel leuk voor het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind deze nagellak er goed uit zien moet hem zelf nog testen dus ben benieuwd x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur en deed mij gelijk denken aan een lakje van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Roze sand lakjes zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!