Body | Anatomicals Cheese Release Me Foot Cream

zaterdag 14 maart 2015

Anatomicals, ik ben fan. In ieder geval van de verpakkingen. Altijd even hilarisch en vol zelfspot. Ik probeerde een voetcrème met pepermuntgeur.


's Ochtends en 's avonds verzorg ik mijn gezicht en lichaam uitgebreid met verschillende producten. Gedurende de dag smeer ik regelmatig lippenbalsem en handcrème op maar mijn voeten krijgen eigenlijk maar weinig aandacht. Omdat het langzaam aan weer slipper-weer aan het worden is en mij voeten er vrij winters, lees; eelt, uit zien was het hoog tijd voor een beetje verzorging!


Dit fijne crèmepje kost €4,99 voor een tube van 100 ml, hij is hier te koop. Het bevat vaseline voor een ultieme verzorging en pepermunt voor een verkoelend effect, de geur is lekker pepermunt-achtig maar niet te scherp. De substantie is niet dik en lekker smeerbaar.

Mm lekker! Als ik helemaal weg ben van een verpakking vind ik het altijd extra leuk als het product ook goed werkt. De geur van deze crème vind ik heerlijk en hij is ideaal na een dagje shoppen of avondje stappen. De pepermunt tintelt lekker en verkoelt je voeten. Mijn voeten zien er na een weekje gebruiken stukken beter uit. Nog even doorsmeren en ik ben klaar voor de zomer! Oke, misschien een beetje voorbarig maar ze zijn in ieder geval weer toonbaar;)

Verzorg jij je voeten goed én wat is jouw "vergeten" lichaamsdeel?

2 opmerkingen:

  1. Anatomicals zijn fijne producten. Deze heb ik nog niet geprobeerd. Misschien toch eens wat meer aandacht aan de voetjes besteden...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!