Beauty | Lush Angels On Bare Skin

donderdag 12 maart 2015


Tijd voor Lush! Ik probeerde een reiniger die al lang op mijn verlanglijstje stond; Angels On Bare Skin. De combi van amandelen, lavendel en heel veel positieve reviews maakte mij al tijden nieuwsgierig! Mijn huid is de laatste tijd dramatisch dus ik was zeer benieuwd of dit alom geprezen potje ging helpen.


Normaal schrijf ik zelf een beetje een verhaaltje over de eigenschappen van een product maar beter dan Lush kon ik het echt niet verwoorden:
Soms is oud-en-vertrouwd gewoon het beste. Angels On Bare Skin is gebaseerd op een eeuwenoud recept, de ingrediënten geven al heel lang fantastische resultaten.

Angels On Bare Skin zorgt voor een gelijkmatige teint, vermindert roodheid en verbetert de gezondheid en het uiterlijk van je huid. 
De gemalen amandelen in Angels veranderen als je het met water vermengt in verzachtende amandelmelk. Dit wordt wereldwijd gebruikt als middel om de huid te verhelderen en haar licht aan te spannen. We vermengen het met kaolin, een zachte kleisoort die vuil absorbeert en zacht reinigt.

De plantaardige glycerine voedt en verzacht je huid. De mix essentiële oliën die we hieraan toevoegen staan allemaal bekend om hun balancerende en aanspannende effect op de huid. Als laatste sprenkelen we gedroogde lavendelbloemetjes over deze schitterende mix, dat is alles! Verder voegen we er niets aan toe. Als Moeder Natuur zulke geweldige ingrediënten levert zijn andere toevoegingen overbodig.  Natuurlijk is Angels On Bare Skin ook een fantastische reiniger voor je lichaam. 

Veel vloeibare reinigers bevatten water, waardoor er conserveringsmiddelen nodig zijn. Angels On Bare Skin bevat geen conserveringsmiddelen of andere chemische ingrediënten. Je voegt zelf het water toe aan het kleine beetje dat je direct opgebruikt.



 Een hele fijne, niet agressieve combi van ingrediënten dus. Ik ben dol op de geur van lavendel en had zo veel wonderverhalen gelezen dat ik vol enthousiasme aan de slag ging op mijn onzuivere huid. Een potje kost overigens €9,90 voor 100 gram.


En en en..? I love it! Ik twijfelde in het begin een beetje over het gebruiksgemak maar na een klein beetje wennen is dat geen probleem. Je hebt een bolletje ter grote van een kleine knikker nodig, die kun je er gewoon met je (schone) vingers uit vissen.
 De reiniger voelt ontzettend mild en zacht aan maar reinigt ook enorm goed zonder uit te drogen. Mijn huid straalt zichtbaar, is rustiger en de puistjes zijn langzaam aan het verdwijnen. Ik gebruik de reiniger zelf één keer per dag, in combinatie met Tea Tree Water is dit voor mij een wondermiddeltje.
Deze reiniger voeg ik absoluut toe aan mijn vaste routine. De amandel scrubt wel en beetje, mocht je merken dat je huid wat gevoelig reageert dan is het aan te raden om de reiniger bijvoorbeeld om de dag te gebruiken. Geen zorgen over houdbaarheid, die is ongeveer een jaar.
Hoe reinig jij je gezicht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!