Food | Alpro Soya Banana

maandag 30 maart 2015

Sinds ik een paar maanden geleden intolerant bleek te zijn voor lactose heb ik verschillende producten geprobeerd, voornamelijk van Alpro. Ik ben zwaar verslaafd aan soja-chocomel, probeerde ook al de soja-macchiato en ontving nu de bananendrink voor een testrondje!

Alpro vernieuwde onlangs haar sojadrinks met smaakjes; ze bevatten nu zo'n 30% minder suikers ten opzichte van marktreferenties. Marktreferenties kan natuurlijk een grijs gebied zij maar in dit geval gaat het dan om andere bananendrankjes op "melkbasis". Ook hebben de smaken een check-up gekregen en zijn ze nu intenser. Voor de bananenvariant mengde Alpro sojamelk met bananensap, jummie! Sojamelk schijnt trouwens een stuk gezonder te zijn dan koemelk, sowieso een keer proberen dus!

 Ik probeerde uiteraard een paar glaasjes en hij bevalt prima. Ik vind 'm wel vrij zoet, de bananensmaak is ontzettend intens, dat had niet meer moeten zijn voor mij.
Voor de ochtend 'issie naar mijn wens iets te zoet maar in de middag vind ik het heerlijk, zeker als je zin hebt in iets zoets maar snoep wilt laten liggen. Sowieso zit dit drankje vol gezonde voedingswaarden en krijg je er een fit gevoel van.
Aanrader dus net als de andere Alpro producten die ik tot nu toe heb geprobeerd:)
Je vind Alpro in de meeste supermarkten, de bananenvariant kost ongeveer €1,75.

Drink jij wel eens soja melk?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze smaak ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze ook lekker! Drink alpro omdat ik melk gek genoeg niet zo lekker vind.. Leuke blog heb je!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaam ik vind deze heerlijk! Ben ook verslaafd aan de Soya Macchiato smaak <3
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, ik hou van die smaak, maar ik geloof dat die niet zo gezond is... :(

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!