Food | Yagua Beauty Tea

dinsdag 10 maart 2015

Door onverwachte drukte kwamen er de afgelopen 2 dagen geen artikelen online, bummer! Vandaag komt er daarom bij wijze van uitzondering een food artikel online op dinsdag:)
Vandaag een lekker drankje dat ik ontdekte op school. Ik deed wat meer onderzoek en laat het product aan jullie zien.

Beauty Tea is een frisdrank met weinig calorieën bestaande uit voornamelijk, je raad het al, thee. De basis is rooibosthee, daarnaast vinden we groene thee, aloë vera en citroensap aangevuld met vitaminen. Deze combinatie heeft een positief effect op de natuurlijke vetverbranding van je lichaam. Omdat het van nature suikers aanwezig zijn in fruit, in dit geval de citroen, smaakt het drankje echt naar frisdrank en niet naar koude thee. De drankjes zijn 100% natuurlijk en een goed alternatief voor "normale" frisdranken. Ik ben vast niet de enige die soms afwisseling wilt naast al dat water en liever niet te veel cola, sinas etc. drinkt. Ik betaalde in de schoolkantine €2 voor een pakje. Ik kon helaas geen info vinden over fysieke verkooppunten maar de drankjes zijn in ieder geval te koop op deze webshop.

Ik verklapte het in het begin al maar dit drankje is lekker! Het smaakt een beetje naar ijsthee alleen iets milder. De rooibos en citroen vind ik vooral goed te proeven, in ieder geval een super lekkere combinatie en heel dorstlessend!
Ik ga dit sapje zeker vaker kopen en ben benieuwd naar de andere varianten:)

Kenden jullie Yagua al, en wat is jullie favoriete drankje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!