Life | 10 dingen die jij voor Kerst kunt vragen

zaterdag 7 november 2015

Het verlanglijstje is ieder jaar weer een drama, we hebben toch alles al? Gelukkig bestaan er sites vol onzinnige, leuke, grappige en totaal nutteloze cadeaus die je altijd al had willen hebben, vandaag laat ik je er 10 zien!
Wie mij al langer volgt weet dat ik vroeger artikelen maakte met nuttige en nutteloze gadgets. Ik baalde toen altijd dat al die leuke dingen niet makkelijk te krijgen waren in Nederland. Ik was dan ook erg blij toen ik Radbag ontdekte, een site vol geweldige en unieke spulletjes! Ik zocht voor mijzelf 3 kerstcadeautjes uit en laat je nog wat meer toffe dingen zien.


1. Op één staan de meest geweldige uitvinding ooit; een winegummaker. Met dit setje kun je thuis zelf winegums maken in elke vorm die je maar kunt bedenken. Ik ga er nog niet te veel over vertellen want er komt nog een uitgebreide review online, het is in ieder geval geweldig. Hier boven zie je de bijgeleverde énorme berenvorm, er zitten natuurlijk ook kleine vormpjes bij.


2. Met deze sushi sokken is je leven absoluut compleet.


3. Deze geweldige letterslinger met Scrabble-letters wil ik zo graag! Je krijgt er 60 herbruikbare letters bij dus je kun je slinger aanpassen aan de bui/verjaardag/seizoen.


4. Chocolade is altijd goed! Deze chocolade uit Engeland ziet er niet alleen geweldig uit maar schijnt ook nog eens heerlijk te smaken. Deze ga je uiteraard terug zien in een foodreview op maandag:)


5. Deze mok valt absoluut in de categorie: dingen die je pas nodig hebt als je ze ziet. I love it.


7. Een setje om zelf lippenbalsem te maken, dit lijkt me zo leuk om te doen! In het pakketje zitten voldoende spullen om 4 potjes lippenbalsem te maken. Hierna weet je natuurlijk hoe het moet en kun je zelf gaan experimenteren.


8. Met deze kurk wereldbol kun je met punaises precies bijhouden waar je allemaal bent geweest. Deze wil ik ook écht nog, mijn lijstje is sowieso gevuld voor de komende jaren;)


9. Met deze sushi bazooka maak je voortaan super makkelijk perfecte sushi rolletjes. 


10. Hier ben ik zo blij mee! Dit is een ecocube met bamboe zaadjes. Een ecocube is gewoon een tof houten blok met plantenzaadjes, er zij verschillende varianten en ik hoop jullie over een paar maanden een klein bamboe plantje te kunnen laten zien!

Na het maken van dit lijstje ben ik helemaal hebberig geworden, gelukkig heb ik al 3 cadeautjes om mee te spelen;) Welke vind jij het tofste? Ik ben vooral héél blij met de winegummaker maar die gaan jullie natuurlijk nog terugzien.
Op Radbag kun je makkelijk snuffelen tussen de cadeautjes en selecteren op man, vrouw of verschillende types en prijzen. Ideaal als je écht niet weet wat je iemand moet geven of om natuurlijk zelf wat leuks uit te zoeken:)

3 opmerkingen:

  1. Gnaw heb je ook bij de jamin. Alleen hier hebben ze t met 50% verhoogd. De prijs. Ben nog steeds boos haha. Kost hier 3.25. Maar is wel eeg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje! Ik vind vooral de kurkwereldbol erg gaaf! Ik ben ook benieuwd naar de winegummaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die ecocube is gaaf, ben benieuwd of er wat uitkomt!
    Leuke tips, die wereldbol vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!