Beauty | Lush 9 To 5 Reinigingslotion

vrijdag 27 november 2015


Woohoo, weer een Lush review! De afgelopen tijd probeerde ik deze simpele reiniger van Lush. Ik zeg simpel omdat het een reiniger is zonder tierelantijntjes en met basic reinigende en verzorgende ingrediënten. Geschikt voor voor iedereen en lekker verzorgend voor de winter.


Aan het einde van een lange werkdag kan je huid wel wat zachtheid gebruiken, of je nu in een kantoor met air conditioning zit of de hele dag buiten bezig bent. Zie hier, 9 to 5! Deze cleanser met amandelolie, orchidee extract en strobloem absoluut verwijdert make-up op een zachte, grondige manier terwijl het tegelijkertijd een verzachtende werking heeft. Je masseert het zachtjes in op je droge huid en verwijdert het met een (vochtig) watje. Hierna kun je nog een toner gebruiken, bijvoorbeeld Eau Roma water voor extra reiniging en verzachting. 

Bovenstaande beschrijving komt van Lush zelf, komt op mij over als een simpel product wat precies doet wat je nodig hebt.



Ik had de laatste tijd best wel fancy reinigers gebruikt met bijzondere geuren en ingrediënten dus dit was echt even back to basic. Ook is dit geen reiniger die je met water mengt, daarmee ging ik een aantal keer de mist in uit automatisme maar inmiddels ben ik er aan gewend. Ik merkte de laatste weken dat mijn huid droger was door de kou maar vond het toch spannend om een reiniger te gebruiken die voor mijn gevoel best vet is. Ik ben altijd bang dat ik puistjes krijg en een beetje verslaafd aan dat extreem schone, bijna uitdrogende gevoel.


Ik vind 'm zo ontzettend fijn! Hij verwijdert mijn berg make-up erg goed en mijn gezicht voelt super schoon maar ook verzorgd en gehydrateerd. Ondanks de amandelolie voelt het ontzettend schoon en fris, dat had ik niet verwacht. De geur is neutraal en basic en past wat mij betreft goed bij het product. Mijn huid ziet er rustig uit en lijkt minder droog, echt heel prettig.Een absolute aanrader voor iedereen en zeker voor de koude wintermaanden. Je vind 'm bij Lush voor €7,60/95 gr.

5 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!