Blog | De leukste artikelen van afgelopen maand

woensdag 11 november 2015

Vandaag laat ik jullie zien welke artikelen jullie afgelopen maand het meest gelezen hebben. De winacties sla ik daarbij even over want die worden altijd meer gelezen dan gemiddeld. Ook vertel ik jullie welk artikel jullie wat minder leuk vinden én kun je natuurlijk doorklikken naar het volledige artikel voor als je iets gemist hebt.


De review van deze reinigingsmelk vond ik zelf niet heel leuk om te maken en het product beviel ook niet echt. Ik was dan ook verbaast dat jullie dit de afgelopen maand vrijwel het leukste artikel vonden. Mocht je 'm gemist hebben; via deze link vind je het artikel.


Ik gaf jullie 10 tips voor een productieve dag en die konden jullie waarderen. Ik vind dit soort dingen zelf altijd leuk om te lezen dus ik had ook wel een beetje verwacht dat het jullie aan zou spreken, de tips vind je via deze link.


Dit vond ik een hele leuke review zelf, het product was leuk, lekker en past echt bij mij en wat ik belangrijk vind. Jullie vonden 'm ook leuk gelukkig! Heb je nog niet gelezen wat ik van deze broodchips vond en wat het precies is? Via deze link kom je bij het artikel.


Mijn persoonlijke maandoverzicht van oktober vonden jullie niet echt boeiend. Ik merk vaker dat deze artikelen slecht gelezen worden terwijl ik ze zelf altijd graag lees bij anderen. Ik vind ze ook altijd erg leuk om te maken dus je gaat ze gewoon nog terugzien één keer per maand. Mocht je mijn persoonlijke update en overzicht van de maand oktober nog willen lezen dan kan dat hier.

Ik vind het altijd wel grappig om een beetje te kijken wat wel en niet werkt, al hangt het natuurlijk ook af van dagen, seizoen en het weer. Uiteraard blijf ik gewoon schrijven over wat ik leuk vind maar statistieken kunnen wel helpen bij het maken van bepaalde keuzes.

Ik ben heel benieuwd welke artikelen jij graag leest bij mij, of bij andere bloggers, laat dus vooral een reactie achter:)

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!