Food | Say Yes To No Broodchips

maandag 2 november 2015

Say Yes To No vond de reclames op producten van tegenwoordig een beetje stom. Gefotoshopte verpakkingen, valse beloften, fake en kunstmatige ingrediënten, je kent het vast wel. Ze besloten een chipje te maken die gewoon is wat er beloofd word, simpel, niet gefotoshopt maar wel heel erg lekker. Ik probeerde 3 smaken; BBQ, Dutch Gouda en Sour Cream & Union.

De chips op zich doen denken aan een dun en luchtig Melba toastje met flink wat smaak. Ze zien er inderdaad precies zo uit als op de verpakking en wekken de indruk van en no-nonsens product.


Sour Cream & Union, mijn favoriet! Echt een smaak waar je van moet houden, ik vind 'm heerlijk. Het smaakt precies zoals SC&U chips alleen dan gecombineerd met een toastje. Na een hele dag overheerst het zuur wel maar als je je beperkt tot de halve zak dan valt dat mee;)


BBQ vond ik ook lekker alleen wel heel sterk qua smaak. Het smaakt bijna na pure BBQ-saus en dan proef je nog iets het knapperige van het broodchipje. Ik vind het bij deze smaak het lekkerste om kleine hapjes van een chipje te nemen en dan eet ik er een paar, voor meer vind ik de smaak echt te sterk. Als je wilt voorkomen dat je de hele zak leeg vreet dan is deze smaak een aanrader;)


Dutch Gouda vond ik mwah. De zeer sterke kaassmaak in combinatie met het chipje viel mij tegen. Qua smaak is het echt die kaaspoeder smaak, iets kruidiger en die vind ik niet zo. Bij Steven was dit wel weer een favoriet dus probeer het vooral zelf even uit!


Ik vind het een leuk en fijn product en een zeer goed alternatief voor de zakken naturel ribbelchips die ik regelmatig achterover werk. De door het bedrijf gedane beloftes worden goed nagekomen; je krijgt een no nonsens chipje dat er precies zo uit ziet als op de verpakking en omdat er geen kunstmatige troep en andere zooi bij zit kun je ook nog eens de hele zak zonder schuldgevoel leeg eten. Say Yes To No kost €1,50 per zakje en is vanaf het einde van het jaar verkrijgbaar, ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

5 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!