Beauty | Skinlight Whitening Treatment + Winactie!

woensdag 4 november 2015

Jullie zullen wel denken.is ze gek geworden? Nee lieve lezers, ik wil mijn huid niet lichter maken, wel bruiner.Toen ik een mailtje kreeg van Skinlight was ik in eerste instantie dan ook niet enthousiast. Toen ik verder ging lezen begreep ik dat Skinlight voor alle huidtypen geschikt is en dus vrijwel overal te gebruiken. Nu heb ik een ietwat vreemde donkere vlek tussen mijn oksel en borst én, ik klaag er regelmatig over bij lipswatches, moedervlekken op de rand van mijn lip. Bovenstaande mankementen waren voor mij voldoende om Skinlight toch te gaan proberen én ik geef er een weg.


Skinlight verlicht pigmentvlekjes, platte moedervlekken, zwangerschapsmaskers en meer. Het product is PH neutraal en bevat geen parfum, hierdoor kun je het over je hele lichaam gebruiken. Met de crème maak je deze vlekjes langzaam onzichtbaar, na 3 tot 6 weken zou je resultaat moeten zien.


Met het penseeltje op de bovenste foto stipte ik de afgelopen maand iedere ochtend en avond de moedervlekjes rond mijn lippen aan. De crème voelt neutraal en normaal aan, je merkt er verder niks van. Helaas heb ik op mijn lippen tot op heden geen resultaat gemerkt, hierom heb ik de voor én na foto's ook niet toegevoegd aan dit artikel. Ik ga nog even trouw door met smeren en mocht ik wel verandering merken dan zijn jullie de eerste die dat horen.


De vlek bij mijn borst/oksel is wel nagenoeg weg, dit vond ik dan weer geen geschikte plek voor een foto. De crème werkt dus wel degelijk goed alleen niet op alle plekken even goed en snel. Als je zelf ergens een plekje hebt is het dus een kwestie van uitproberen, kwaad kan het in ieder geval niet en het is een fijne manier om van donkere plekjes af te komen.
Skinlight kun je bestellen via deze website, een flesje kost €39,95, hier doe je ontzettend lang mee. Ben je enthousiast geworden? Hier onder lees je wat je moet doen om kans te maken op een flesje Skinlight!


Ik geef de komende maand een flesje van 60 ml weg en jij kunt 'm winnen.

Wat moet je hiervoor doen?
- Laat een reactie achter waarin je vertelt welk vlekje jij graag weg zou willen hebben.
- Om extra kansen te verdienen kun je mij volgen op één van mijn social media kanalen, je vind de grijze buttons rechts van dit artikel. Delen of liken van een artikel telt ook als extra kans. Als je Skinlight op Facebook volgt krijg je er nóg eentje bij, zat mogelijkheden dus!

De winactie sluit maandag 30 november om 12:00, de winnaar krijgt diezelfde week bericht.

7 opmerkingen:

  1. Ík ben er heel benieuwd naar! Ik heb donkere kringen, waardoor iedereen altijd vraagt of ik moe ben, of ziek. Nou ben ik ook chronisch ziek, maar dat feit probeer ik zoveel mogelijk te verdoezelen. Ik vind het vaak vervelend om me altijd te moeten verklaren.Helaas krijg ik ze zelfs met de beste make-up niet verstopt. Ik las op de website van het product Dat het hiervoor goed zou werken. Ik heb gedeeld op FB en Twitter en natuurlijk overal geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie. Ik heb veel pigmentvlekken op m'n gezicht, en ga daarom liever niet de deur uit zonder make-up. Ik ben erg benieuwd naar het product, en ik geloof erin dat het helpt. Het zou erg fijn zijn als ik deze zou winnen zodat ik niet elke dag met een barbie- hoofd de deur uit hoef. Ik volg je op instagram en heb je post geliked. Ik heb helaas geen Facebook of twitter, maar ik volg je wel op Bloglovin. Fingerscrossed✌��️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb last van wat rode plekjes (spinnetjes) op mijn gezicht, en hoewel ik er aan gewend ben geraakt maar ik ben ze toch liever kwijt dan rijk. Daarnaast heb ik sowieso wel wat meer oneffenheden dus ik ben heel benieuwd naar deze creme.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en op instagram (sannnndd). Mijn e-mail is: sandra_jonker8@hotmail.com
    En nu maar duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook vergeten te zeggen dat ik een platte moedervlek op m'n neus heb waar ik me erg aan stoor! Xx Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een erg lelijke moedervlek die ik wel zou willen bedekken,
    verder heb ik de facebook geliked; zoe louwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na de zwangerschappen (3) kreeg ik wat zichtbare vlekjes. Mijn ergste vind ik op de bovenlip. Op de handen zie ik ook een paar. Tja 44 jaar, je wilt er toch nog top uit zien. IK zou het zo waarderen als ik dit product mag winnen en natuurlijk op mijn huid uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gea, bedankt voor je reactie. De winactie is helaas al gesloten.

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!