Blog | Maak jij al kans op 2 kaartjes voor I Love Beauty?(GESLOTEN)

woensdag 18 november 2015

Op zaterdag 12 en zondag 13 december 2015 vind I Love Beauty weer plaats. De 2e editie van dit mega beauty event vind plaats in de jaarbeurs in Utrecht. Vandaag vertel ik je iets meer over dit toffe event én kun je op een hele makkelijke manier 2 kaartjes winnen!

Jullie kennen vast allemaal wel Miss Lipgloss, zij is één van de initiatiefnemers van dit event en zal zelf ook aanwezig zijn. Op de dagen van het event is de jaarbeurs één groot paradijs als je van beauty houdt. Er zijn verschillende stand waar je kunt shoppen met korting, demonstraties kunt bekijken, een behandeling kunt ondergaan of om advies kunt vragen. Qua merken ga je onder andere Lush, Sleek, Boozyshop en Sensationail tegen komen.

Shoppen is niet het enige wat je kunt doen tijdens het event, er worden verschillende workshops gegeven die allemaal iets met beauty te maken hebben. Voor deze workshops moet je een los kaartje kopen, dit kan tijdens het even en de volledige opbrengst gaat naar het goede doel Look Good...Feel Better.

Heel gaaf event dus en voor veel mensen makkelijk bereikbaar nou het in Utrecht zit. Ik weet zelf nog niet of ik kan gaan maar geef vandaag 2 kaartjes weg!

Wat moet je hier voor doen?
- Laat een comment achter dat je mee doet en vertel wat jij het leukste vind aan Mira Tells.

Verder hoef je niks te doen! 30 november om 12:00 sluit de winactie, ik kies diezelfde dag nog een winnaar. Je kaartjes krijg je dan in de vorm van een e-ticket per email toegestuurd.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie! Helaas kan ik dat weekend niet! Ik hoop dat je iemand anders hier heel blij mee kunt maken! Wel doe ik mee met je andere leuke winactie van het whitening product! M'n E-mail is trouwens (yayitstoday.blog@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik deed al mee met deze winactie! Ik vind hem zo leuk! Ik plaats hier ook nog even mijn reactie: "Echt een leuke winactie! Het event lijkt mij enorm leuk om eens naartoe te gaan. Ik doe heel graag mee en maak graag een kansje. Wat ik het leukste vind aan jou blog? Ik heb je blog enorm goed zien veranderen wat ik echt leuk vind om te zien. Ik ben een lurker maar lees regelmatig je blogposten! Ik vind je nieuwe header overigens ook erg leuk. Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl".
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!