Body | Oriflame Giordani Gold Essenza Parfum

donderdag 26 november 2015

Joepie! Ik ben dol op de geuren van Oriflame en nu is er dan ook een geur in het assortiment van Giordani Gold, dé luxe lijn van dit merk. Ook is dit de eerste geur binnen het portfolio van Oriflame en meteen een hele luxe..

Dat luxe gevoel begint al bij de prachtige verpakking die luxe maar subtiel is, in de dop is bladgoud verwerkt en verder is er gekozen voor een minimalistisch design dat toch warm oogt.


Het parfum symboliseert luxe, genieten van het leven en een transformatie voor elke vrouw. Alles draait om goud, luxe en alles uit het leven halen, een parfum voor vrouwen die zichzelf wel een beetje decadente luxe gunnen. In de topnoot vind je bergamot en in het hart sinaasappelbloesem. In de basis vind je warm hout dat zorgt voor een warme toevoeging en een intense geurbeleving.


De bijzondere combinatie van ingrediënten zorgt voor een bloemige maar ook houtachtige geur, een tikje zwaar maar toch zeer toegankelijk. Bijpassend bij deze geur is er ook een bodylotion. Die geur is wat milder, wat zoeter en minder kruidig, heerlijk om samen te gebruiken maar ook echt een lekkere bodylotion om voor het slapen aan te brengen.


Ik vind het wederom een heerlijke geur! Hij is warm, kruidig maar niet te kruidig maar ook zoetig, een echte geur die in dit seizoen voor een beetje warmte zorgt. Hij blijft lang hangen zoals ik gewend ben van Oriflame en is mijn absolute nieuwe favoriet. Door de diverse eigenschappen van de geur denk ik dat dit een parfum is die geschikt is voor veel verschillende mensen, ideaal kadootje voor de komende feestdagen dus! Je vind 'm in de webshop van Oriflame en via een adviseuse in jouw buurt. De normale prijs is €62 maar nu kost 'ie maar €39,99.

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heerlijke geur! De verpakking ziet er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet echt binnenkort eens een party organiseren ;) Wat ziet deze flacon er mooi en luxe uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar deze geur: een prachtige luxe flacon en wss een heerlijke geur

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!