Beauty | Etos Make-up Fixing Spray

dinsdag 10 november 2015

Sinds Etos van PR-bureau veranderde krijg ik geen nieuwtjes meer, natuurlijk krijg je af en toe wel wat mee van andere bloggers maar toch was ik positief verrast toen ik deze spray ineens tegen kwam in de winkel. In had nog nooit een fixing spray geprobeerd en nam deze mee om te testen.


Een fixing spray, spray je op gezicht na het aanbrengen van je make-up, je make-up blijft dan langer mooi en oogt wat natuurlijker. Andere make-up fans zullen vast wel herkennen dat je na een flinke make-up sessie soms wat poederig oogt, dat effect kun je dus verhelpen met een spray als deze.


Ik vind de verpakking erg mooi en ben zeer positief over de recente vernieuwingen van Etos. Alles oogt net wat frisser en het nodigt bij mij zeker uit tot kopen. Op de spray zelf vind je weinig informatie; voor de mensen die de ingrediënten zoeken: op de dop zit een stickertje, daar ónder vind je de ingrediënten. De spray bestaan voor een groot gedeelte uit water, bevat alcohol maar heeft ook verzorgende bestanddelen, waar onder aloë vera.


Ik spray zo'n 2 keer en heb dan voldoende product. De spray heeft een redelijk groot bereik maar is echt nevelig, je verpest je make-up dus niet. Ik vind de spray een prettig gevoel geven, mijn make-up voelt net want luchtiger aan en het poederige effect verdwijnt prima. Ik het alleen niet het idee dat mijn make-up extra lang blijft zitten. Eigenlijk blijft mijn make-up altijd wel prima zitten dus heel erg heb ik dat ook niet kunnen testen.
Ik was op zoek naar iets om het poeder effect weg te krijgen en dat heb ik gevonden, deze blijf ik dus zeker gebruiken! Je vind 'm nu bij Etos voor €4,99.

4 opmerkingen:

  1. Leuke review! Hij lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg fijn! en voor 5 euro is t zeker de moeite om eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt een prettig product. Ik ben de afgelopen dagen ook weer fixing spray aan het gebruiken. Etos is inderdaad echt vooruit gegaan qua verpakkingen he? Inderdaad lekker fris, nieuw en jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! De verpakking is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!