Hair | Garnier Loving Blends Argan & Cameliaolie

donderdag 12 november 2015

Garnier kwam onlangs met een hele nieuwe lijn producten, allemaal verschillende combinaties ingrediënten om de perfecte verzorging te bieden voor ieder haartype. Eén van die "blends" is argan- en cameliaolie, een combinatie die uitermate geschikt is voor droog en dof haar. Ik probeerde deze haarolie en vergelijk 'm met de "echte" arganolie die ik normaal gebruik.

Op de avonden voordat ik mijn haar ga wassen smeer ik mijn haar altijd in met pure arganolie, Ik blondeer mijn haar en het is fijn van zichzelf, als ik een keer de olie vergeet is dat ook meteen te merken. Ik vond het dus redelijk eng om van product te switchen maar besloot me er toch aan te wagen.


Deze olie voedt je haar en laat haar weer glanzen, droogheid verdwijnt en je haar oogt een stuk gezonder. Je kunt 'm op verschillende manieren gebruiken, ik vertelde al dat ik de olie altijd gewoon in de avond voor het wassen gebruik. Was ik mijn haar de volgende dag niet dan vind ik het echt te vettig. Je kunt er ook voor kiezen een klein beetje olie (onderin je haar) voordat je gaat kammen te gebruiken, je haar is dan makkelijker te doorkammen en gaat mooi glanzen. Ook kun je een paar druppels olie door je normale haarmasker mengen voor wat extra voeding, genoeg mogelijkheden dus!


Ik vind 'm fijn maar niet zo fijn als mijn arganolie uit Marokko of Yentl Oil. Hij is wat minder vet dan de olie die ik gewend ben en ruikt heerlijk. De flacon geeft precies een goede hoeveelheid en de olie verdeelt makkelijk door mijn haar. Mijn haar is minder droog en goed verzorgt, ik ben erg tevreden maar vind de echte gewoon net iets fijner.
Je vind Garnier Sublieme Olie bij onder andere Kruidvat voor €7,99.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt veelbelovend! Ik heb vaak droog en pluizig haar, dus deze lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg fijn! Zelf ben ik niet zon olie fan want dan word mn haar direct heel erg fet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!