Blog | Wil jij een gratis advertentie voor je blog?

woensdag 25 november 2015

Vandaag een oproepje voor mijn lieve mede bloggers! Zoals op de meeste blogs is er bij mij ruimte voor een advertentie, bedrijven moeten daarvoor betalen maar ik wil graag een aantal bloggers de mogelijkheid bieden om hier gratis hun blog te promoten!

Bij mij in de rechter zijbalk zie je nu een advertentie staan van Bol.com, deze blijft gewoon staan maar er is wel ruimte voor een extra plaatje en daar kan jij komen te staan!

Even de regels op een rijtje:
- Stuur een foto van goede kwaliteit naar info@miratells.nl. Meerdere foto's sturen mag maar maximaal 4.
- Ingezoomde foto's maken het meeste kans, een mooi shot van een lipstick of een paar schoenen staat gewoon mooier in klein formaat dan een prachtige foto waarop jij langs een kustlijn loopt.
- Als ik je foto wil plaatsen krijg je van mij een mailtje. Ik spreek dan graag met je af welke link jij bij de foto wilt en wanneer je foto geplaatst wordt. Als ik je foto niet bij mijn blog vind passen of niet goed genoeg vind dan hoor je niks, ik kan helaas niet iedereen persoonlijk gaan vertellen waarom ik de foto niet plaats.
- De foto blijft een maand staan, met een linkje naar je blog uiteraard, daarna kies ik weer iemand anders.
- Blogs die ook een webshop hebben mogen helaas niet meedoen, die mogen gewoon een reclame aanvraag doen;) Shop my closet pagina's tellen niet als webshop.

Ik ben benieuwd naar jullie foto's! Iedereen is welkom om mee te doen, ook als je over iets heel anders blogt!

9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee :)
    Zeker handig voor iemand als ik, in de startblokken ;)
    De komende week plaats ik mijn eerste artikels en daarnaast ga ik gewoon een poging doen voor dat plekje op je pagina ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee :)
    Zeker handig voor iemand als ik, in de startblokken ;)
    De komende week plaats ik mijn eerste artikels en daarnaast ga ik gewoon een poging doen voor dat plekje op je pagina ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg! Ik ga maar eens opzoek naar wat mooie foto's :)
    Mailtje komt er dus aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, dat is gaaf! Een beetje extra publiciteit is altijd mooi meegenomen! Ik ga eventjes op zoek naar één (of meerdere, zodat je kan kiezen, mag dat ook?) foto's en dan stuur ik je een mail. :) Tof idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een origineel idee zeg! Erg lief ook dat je zoiets doet voor andere bloggers :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg! Even kijken of ik nog mooie foto's heb :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaaa leuk leuk leuk! Ik wil je ook mailen!! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!