Beauty | Labello Care & Colour Lippenbalsems

zondag 8 november 2015

Labello was denk ik de eerste lippenbalsem die ik gebruikte als meisje en ik ben vast niet de enige. Inmiddels moet ik eerlijk toegeven dat ik andere merken fijner vind maar de eerste keer vergeet je nooit;) Labello bracht dit jaar onder andere deze 3 lippenbalsems uit die naast verzorging ook een klein beetje kleur geven.


Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij Labello. Ik vind ze heerlijk zacht en fijn maar ik heb altijd het gevoel alsof mijn lippen er verslaafd aan raken. Ik móet echt ieder uur smeren terwijl ik het bij sommige lippenbalsems met een paar keer per dag red. Zonde eigenlijk want verder is Labello zó enorm zacht en fijn. Nu met de gekleurde balsems wilde ik mij er wel weer eens aan wagen!


Er zijn 3 kleurtjes; rosé, nude en red. De kleurtjes zijn subtiel aanwezig en verzorgen je lippen zoals je van Labello gewend bent. De kern van de sticks bevat pathenol, dit bescherm je lippen tegen uitdroging en de velletjes en nare kloofjes die dit als gevolg heeft. De buitenste rand geeft de kleur, ik dacht dat dat onhandig zou zijn met het aanbrengen maar in de praktijk zag je daar niks van.


Zoals je ziet hele subtiele tinten en een klein beetje glans. Ik vind de kleur wel heel erg subtiel maar het is natuurlijk geen lipstick. Wel is het zo dat als je donkere lippen hebt zoals ik, kleuren snel weg vallen.


Ik hang een beetje in het midden qua tevredenheid en eigenlijk is het precies zoals ik verwacht had. De lippenbalsems zijn zacht en heel erg fijn maar zorgen toch weer voor dat verslavende gevoel. Ik had ze geprobeerd voor dit artikel en toen begonnen mijn lippen na een halfuurtje enorm te trekken, hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? Verder vind ik de kleurtjes niet heel erg van toegevoegde waarde, je ziet ze op mijn lippen amper en dan ga ik toch liever voor een lippenstift. Nee, dit is gewoon mijn product niet denk ik. Mocht je wel Labello-fan zijn en niet te donkere lippen hebben dan vind je ze vast geweldig, je vind ze bij de drogist en supermarkt voor €3,19.

2 opmerkingen:

  1. Leuke en handige review! Ik gebruik nooit labello, maar meestal eos lipbalm. Ik vind dat Eos ook verslavend werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gebruik de laatste altijd zo'n klein bakje van vaseline. Werkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!