Blog | Overzicht Winacties!(GESLOTEN)

donderdag 5 november 2015

Ik had weer een beetje verkeerd gepland met alles en dus geen artikel voor vandaag. Omdat ik momenteel 2 winacties heb lopen die nog niet mega hard gaan wil ik jullie daar vandaag even aan herinneren. Het bovenstaande setje van Lancôme won ik zelf afgelopen week via Twitter, zo gaaf!

Via deze link kun je 2 kaartjes winnen voor het I Love Beauty Event in Utrecht. Een gaaf event vol leuke merken om te shoppen en workshops.

Via deze link kom je bij het artikel over Skinlight, je vind daar een review én ik geef er eentje weg.  Skinlight is een crème die verschillende soorten plekjes laat verdwijnen, lees het artikel zeker even want mijn interesse was ook niet direct gewekt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!