Body | Biomed High Five Handcrème

vrijdag 13 november 2015

Van Biomed kreeg ik een pakketje met een aantal producten waar onder deze handcrème. Ik sloeg natuurlijk meteen aan het testen met dit voor mij onbekende merk. De handcrème is als eerste aan de beurt voor een review!



 Biomed is op dit moment het leidende medische en natuurlijke gezichtsverzorgingsmerk in Duitsland en hard op weg om Nederland te veroveren. Deze handcrème is voor 99% biologisch en bevat geen parabenen. De makers van Biomed hebben ruimschoots ervaring in het apothekersvak, hierdoor vind je in de producten een bijzondere combi van medisch werkzame stoffen en biologische ingrediënten.


Deze beschermende en vochtinbrengende handcrème is ideaal voor de winter en bevat onder andere cacaoboter, aloë vera, shea boter en argan olie. De combinatie van ingrediënten herstelt beschadigingen aan de huid en legt een laagje om de huid heen, hierdoor wordt je huid beschermt tegen slechte invloeden van buitenaf.


Ik ben zelf absoluut niet weg van de geur. Ik vind het een gek mengsel van een kunstmatige vruchtengeur en iets chemisch. Het product op zich bevalt me prima maar niet fantastisch. De crème trekt lekker snel in en verzorgt mijn handen prima. Ik merk zelf dat ik een lekker geurtje wel echt mis bij deze crème, hierdoor is het voor mij geen favoriet. Ik kan me voorstellen dat je bij een gevoelige huid liever geen crèmes met parfum gebruikt en dan is dit zeker een aanrader:)

Je koopt deze crème (€6,99) en de andere producten van Biomed hier. Mocht je geïnteresseerd zijn en Biomed op Facebook willen volgen dan kan dat via deze link.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat de geur niet zo lekker is, want hij lijkt me erg goed. Ik heb altijd hele droge handen, zo droog dat het soms gaat bloeden. Een goeie handcreme heb ik altijd nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat het kunstmatige en chemische vruchtengeur is. Daar hou ik ook niet van

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!