Body | Vogue Enjoy

dinsdag 13 december 2016


Voor veel mensen is december een van de drukste maanden van het jaar, zo ook voor mij. Zeker in drukke tijden is het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen en jezelf rustmomentjes te gunnen. Voor mij is zo´n rustmomentje vaak een lekkere douchesessie met fijne producten, de laatste tijd probeerde ik 3 producten van Vogue om een beetje te ontspannen.


De drie producten die ik probeerde hebben allemaal de geur ¨Enjoy¨, een romantische bloemige geur waar je je verleidelijk en mooi door gaat voelen. In de praktijk is de geur inderdaad bloemig, niet te zoet en lekker subtiel. Mijn eerdere ervaringen met Vogue waren niet heel positief, ik vond de geuren vaak heel heftig, ¨Enjoy¨ maakt dat ruimschoots goed. Door meerdere producten met dezelfde geur te gebruiken, creëer je een laagjes effect, zo blijft de geur nog langer hangen.


Foaming Shower Gel €4,99
Schuim-achtige douchegel kennen we inmiddels allemaal wel. Dit rijke schuimproduct zorgt vaak voor een luxe en super schoon gevoel, én het werkt perfect als scheerschuim. Dit schuim hydrateert je huid, zorgt voor een zacht gevoel en laat je licht geparfumeerd uit de douche stappen.
Ik vind het een fijn product, lekker veel schuim met weinig product en een subtiele geur. Ik vind mijn huid na gebruik niet overdreven zacht maar wel gewoon fijn verzorgd.


In Shower Body Lotion €4,99
De bodylotion voor onder de douche vind ik een van de meest briljante uitvindingen ooit. Ik ben zo iemand die vaak echt geen zin heeft om na het douchen te smeren maar het wel zou moeten doen. Dit product breng je in de douche aan op een schone huid, even vlug afspoelen, afdrogen, en klaar! Ten opzichte van dit soort producten van andere merken vind ik ´m wat minder romig, wel een lekker product om als extraatje te gebruiken en mijn benen zijn zeker wat minder droog.


Parfum Deo €2,99
Vroeger was ik dol op de parfum deo´s van Vogue, er waren zo veel geuren en de flesjes waren altijd prachtig gekleurd. Toen ik later begon met transpireren waren deze flesjes minder favoriet, puberzweet in combinatie met een zoete geur was nooit een hele fijne combinatie. Deze deodorant vind ik ook niet echt anti-transpirant werken, de geur is echter wel lekker maar ik zou ´m eerder als extraatje naast mijn gewone deodorant gebruiken.


Fijne producten die qua kwaliteit niet extreem uitspringen maar ook zeker niet ondermaats zijn, prima prijsjes ook. De drie producten in combinatie met elkaar vind ik heel prettig, ik blijf zo lekker lang bloemig ruiken maar wel subtiel. De geur is als je het mij vraagt lekker toegankelijk en geschikt voor zowel jong als oud, je vind de producten van Vogue bij vrijwel elke drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!