Beauty | Etos Kerst Make-up

zondag 25 december 2016


Ik ben een beetje late to the party, maar het is in ieder geval nog kerst. Vandaag laat ik jullie wat producten uit de kerstcollectie van Etos zien. Etos maakte een aantal feestelijke producten en stopte ze in een luxe, rosé gouden jasje. Ik probeerde 5 producten waaronder een prachtige highlighter.


Colour Care Lipstick €4,99
Deze lichtgewicht crème lipstick voelt zacht aan en verzorgd je lippen zelfs tijdens de, meestal, koude kerstdagen. De formule is intens gepigmenteerd en blijft de hele dag goed zitten, ook na je kerstdiner. Deze lipsticks zaten al in het assortiment van Etos maar nu, voor kerst, zijn er 4 nieuwe tijdelijke kleuren. Ik probeerde de klassieke rode kleur "Red Obsession".


Een mooie rode kleur, zonder oranje ondertoon. Hij voelt zacht aan, de kleur is goed maar de dekking had ik wat meer verwacht. In mijn geval vind ik dat juist goed want een volledig dekkende rode lipstick vind ik niet heel mooi staan. Dit keer trouwens geen foto op mijn gezicht, ik heb helaas een flinke koortslip gehad en allereerst vind ik dan onfris op de foto en ten tweede wil ik niet al mijn make-up besmetten.


Strobing Highlighter €5,99
Deze vloeibare highlighter heeft een handig kwastje om het precies mee aan te kunnen brengen. De highlighter geeft een mooie glow aan jukbeenderen, cupidoboog of andere delen van je gezicht.



Ik had deze gezien in een vlog van Kelly Caresse en vond 'm daar echt prachtig. Mooie, subtiele highlighter met een gouden gloed. Niet té heftig maar wel een prachtig effect en op te bouwen qua intensiteit.


Sparkling Eyeliner €4,99
Deze vloeibare eyeliner bevat gouden glitters en ideaal voor kerst en alle andere feestelijke dagen.De applicator is extreem dun zodat je makkelijk een subtiel lijntje kunt trekken. Als je 'm aanbrengt over je zwarte winged eyeliner krijg je een prachtig opvallend effect. Gebruik je de glitter eyeliner op zichzelf, dan is het effect subtiel, maar wel feestelijk.


Hier heb ik flink wat laagjes aangebracht. Zo kun je goed zien dat het effect subtiel is, de glitters zitten niet heel dicht op elkaar waardoor de intensiteit makkelijk op te bouwen is. Het kwastje is ontzettend fijn in gebruik, heel leuk product!


Eyeshadow Palette €7,99
Dit palette bevat 6 verschillende kleuren die allemaal los van elkaar te gebruiken zijn maar ook goed combineren. Er waren al vier verschillende varianten maar nu voor de kerst twee nieuwe, ik probeerde de glitter variant.


De kleuren leken op het eerste gezicht wat poederig maar uiteindelijk viel dat me mee. Ik vind ze niet heel intens maar wel gewoon goed gepigmenteerd en fijn om mee te werken. Ook de combinaties in dit palette vind ik verrassend, maar wel heel mooi.


Sparkling Body Powder €6,99
Deze losse poeder bevat zeer fijne glansdeeltjes en is prachtig voor zowel je gezicht als voor bijvoorbeeld je decolleté.


Bij mij slaat de poeder vrij wit uit en ook de glans vind ik aan de koele en zwakke kant. Meteen een les om óf heel weinig te gebruiken, óf de poeder door een lekkere bodylotion te mengen.


Leuke collectie van Etos, ondanks dat ik niet alle producten geweldig vond, zijn de verpakkingen zonder uitzondering prachtig en zitten er echte toppers tussen. Qua prijzen vind ik dat je absoluut waar voor je geld krijgt, de producten zijn stuk voor stuk zeer betaalbaar en daardoor ook leuk als kleinigheidje voor een ander. De highlighter is mijn persoonlijke favoriet, maar ook van de eyeliner vermoed ik dat veel mensen blij gaan worden. De collectie is limited edition maar nu gewoon nog te vinden bij Etos, naast de producten die je hier ziet, is er ook nog een mascara verkrijgbaar.

De producten in dit artikel heb ik gekregen voor een review.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!