Food | Hands Off My Chocolate Crispy Cookie Caramel & Seasalt

maandag 19 december 2016


Als je hier vaker komt, weet je dat ik een klein beetje fan ben van Hands Off. Inmiddels is er weer een nieuwe smaak op de markt en die probeerde ik met veel plezier. Ik vond chocolade met karamel en zeezout altijd wel oké maar niet zo fenomenaal als veel anderen het vinden.


In deze reep vinden we melkchocolade, crunchy karamel, zeezout en crispy cookies.. Voor wie Hands Off nog niet kent; op elk rondje vind je het woordje ¨mine¨, of not yours, ze zijn bij Hands Off namelijk voorstander van het niet delen van je chocolade. We delen al genoeg en met deze chocolade mag je dus geoorloofd een momentje voor jezelf pakken.


Allereerst; ik vind ´m ontzettend lekker, hij is alleen wel anders dan verwacht. Smaken zijn soms lastig te omschrijven en zo ook hier. Alle beloofde ingrediënten proef je wel duidelijk terug, ik had alleen meer karamel verwacht en dat was ´ie denk ik nóg lekkerder geweest. De reep is verder lekker crunchy, niet te zout en echt iets wat je nog niet eerder geproefd hebt.


Ondanks dat de reep dus anders is dan ik verwacht had, vind ik ´m wel heel lekker. De reep is niet per se super bijzonder, wel heel toegankelijk én anders dan andere repen die nu te koop zijn. De mensen die met mij mee getest hebben vonden ´m stuk voor stuk erg lekker. Aanrader dus, en te vinden voor €1,99 bij onder andere Albert Heijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!