Blog | Populairste artikelen in 2016 + Spam jouw artikel

vrijdag 23 december 2016


Ook dit jaar verscheen er weer bijna elke dag een artikel op mijn blog. Ik schrijf voornamelijk over beauty en vind het soms leuk om lijstjes te maken of mijn irritaties van me af te schrijven. Grappig om te merken dat artikelen die eigenlijk niet bij mijn hoofdonderwerpen passen, vaak toch het beste gelezen worden. Vandaag laat ik jullie zien welke artikelen jullie in 2016 het leukste vonden hier, je kunt op de titel klikken om bij het betreffende artikel terecht te komen.



Dit artikel was echt veruit het meest populaire artikel wat ik ooit geschreven heb. Ik schrijf in dit artikel over waarom dun zijn echt niet alleen maar voordelen heeft, veel mensen vonden dat schijnbaar herkenbaar.

Vast voor de bloggers onder ons erg herkenbaar.

Deze vonden jullie erg leuk! Niet heel gek denk ik, dit soort artikelen met tips van anderen vind ik zelf ook altijd leuk om te lezen, je weet nooit wat voor nieuws je weer op pikt!

Als ik over mijn favoriete chocolade schrijf vinden jullie dat altijd heel leuk! Eigenlijk altijd als Tony's met een nieuwe variant komt, maar ik een review. Zwaar leven.


En weer een lijstje! Dit soort korte, hapklare artikelen vinden jullie schijnbaar lekker weglezen. Ik vind ze leuk om te maken dus ook in 2017 kun je zeker weer lijstjes verwachten.


Sowieso worden artikelen over nagellak altijd wel goed gelezen, als het dan ook nog nagellak van een budget merk als Primark is, gaat het helemaal hard. Deze nagellak was ook nog eens verrassend goed en mooi:).

Als ik me dan toch met man en macht irriteer, kan ik het maar beter omzetten in een artikel toch;).

Best verrassend, bovenstaande artikelen. Soms doe ik extreem mijn best op een uitgebreide review en wordt het amper gelezen. Soms maak ik binnen 5 minuten, of in de trein, een lijstje en reizen de bezoekersaantallen de pan uit. Laat me vooral weten wat voor artikelen jij het leukste vind, of laat jouw favoriete artikel van jezelf of een ander achter in de reacties:).

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!