Beauty | Artdeco Hot Chili Lip Booster & Skin Perfecting Make-Up Base

woensdag 7 december 2016


Artdeco, een voor mij niet onbekend merk, kwam met een aantal beauty essentials voor dit najaar. Essentials die best wel bij mij passen; redelijk basic producten, goede basics en fijne extraatjes. Ik probeerde een primer en een lipgloss die belooft je lippen voller te maken.


Skin Perfecting Make-up Base €14,95
Deze basis voor je make-up bevat geen siliconen (sommige mensen vermijden dit ingrediënt liever of krijgen er onzuiverheden van) en belooft je make-up de hele dag op zijn plek te houden. Naast dat het een goede basis voor je make-up is, verdoezelt de basis ook oneffenheden zoals fijne rimpeltjes en poriën.

Ik vind een primer zelf onmisbaar, mijn make-up komt niet alleen mooier op mijn huid terecht maar blijft, indien de primer goed is, ook beter zitten. Deze basis voelt lekker aan op de huid en smeer goed uit, het voelt bijna als een fijne crème. Mijn make-up is mooi te verdelen over mijn huid, lijkt goed te zitten en blijft de hele dag mooi. Fijne, basic basis voor je make-up die eigenlijk precies doet wat ´ie belooft.


Hot Chili Lip Booster €14,95
Deze lipgloss met chili stimuleert de doorbloeding in je lippen waardoor ze wat opzwellen, samen met de glitterdeeltjes in de gloss zou dit voor optisch vollere lippen moeten zorgen.

Na mijn hangende oogleden zijn mijn lippen iets waar ik zeer ontevreden over ben en waar ik misschien nog wel wat aan zou willen laten doen. Mijn liplijn is erg hobbelig door moedervlekjes en vooral mijn bovenlip is echt een streepje. Dit product leek mij dus veelbelovend, zou ik eindelijk vollere lippen krijgen? Het glosseffect vind ik matig, gewoon niet echt mijn smaak maar ook niet lelijk ofzo. Na het aanbrengen prikt de gloss enorm, niet pijnlijk maar je voelt het wel flink branden. Best een gek gevoel maar ik vind het wel fijn, zo heb je het idee dat er echt iets gebeurt.


Na een paar minuten zou je verschil moeten zien, echter merk ik niks. Mijn lippen voelen wel aan alsof ik Kylie Jenner ben door het geprik en getintel, maar toen ik vol verwachting in de spiegel keek, zag ik eigenlijk geen verschil. Jammer, maar misschien gewoon een product wat voor mij niet echt werkt.


Jammer van de lipgloss, daar had ik hoge verwachtingen bij. De make-up basis is dus wel heel goed bevallen, die gebruik ik inmiddels met heel veel plezier dagelijks. Al met al vind ik de producten van Artdeco meestal bovengemiddeld goed en dat maakt de ietwat bovengemiddelde prijs helemaal goed. De producten van Artdeco vind je on- en offline bij Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!