Life | November 2016: Veel foto's, veel winkelen en wennen..

zaterdag 3 december 2016


En weer een maand voorbij! In oktober verhuisde ik naar Utrecht en was het allemaal enorm wennen, ik had dan ook niet echt veel om aan jullie te laten zien. Deze maand gebeurde er, ondanks dat het nog steeds wennen was, gelukkig wat meer. Ik maakte niet overal foto´s van maar heb wel het een en ander om aan jullie te vertellen.


Ik was veel thuis en speelde een beetje met foto´s maken op mijn nieuwe kamer. Omdat ik maar een heel klein raam heb, ben ik nog meer dan normaal afhankelijk van het licht. Even puzzelen dus en als er dan goed licht is, dan ga ik meteen los.


Naast foto´s maken heb ik ook heel veel gewinkeld voor mijn doen. Ik ging twee keer naar de Primark en winkelde afgelopen week bij de persopening van de Primark in Amsterdam ook weer uitgebreid. Ik ben niet zo van de shoplogs maar jullie gaan mijn aankopen vast terugzien op Instagram.


Herfst! Al voelt het de laatste dagen meer als winter. De kou is echt ingetreden en zonder muts en handschoenen ga ik niet meer naar buiten. Kerst sla ik een beetje over dit jaar, wel ben ik in bezig met de voorbereidingen voor Sinterklaas, dat vier ik vanavond:)


Ik schreef een artikel over mijn dagelijkse make-up, die kun je hier lezen. Het grote voordeel van mijn blog vind ik dat ik al zo veel fijne producten heb ontdekt, het palette van Too Faced is momenteel mijn ultieme favoriet.


Ook voor school moest ik veel fotograferen. Ik volg nu een vak over fotografie als portretvorm en het is erg leuk en leerzaam. Leuk om mijn favoriete bezigheid nu eindelijk te combineren met mijn studie en dit is ook echt wel iets waar ik me verder in wil verdiepen.


Omdat alweer de 4e nagels afbrak, besloot ik even pauze te nemen van gellak. Ik plakte deze nagels van Primark op, die blijven zo goed zitten en zijn zeer betaalbaar, deze kleur heet ¨Stone Cold¨.


Ik maakte weer een artikel over macarons, zo leuk om te doen! Het complete artikel kun je hier lezen.


Met stipt mijn favoriete item in mijn kamer! Deze neushoorn kocht ik bij www.moonloft.nl, een van mijn favoriete shops. Ik vond €25 voor een haak (zo groot als een flinke vuist) best prijzig maar ik ben er nog elke dag blij mee.


Deze review vonden jullie afgelopen maand erg leuk om te lezen. Ik testte deze bio lipstick van Lavera, mocht je ´m nog niet gelezen hebben, dan kan dat hier.

Wat heb jij gedaan in november?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!