Body | Unboxing Healthbox ¨Christmas With Viv¨

donderdag 15 december 2016


En weer een Healthbox! Deze keer een extra volle, feestelijke variant samengesteld door healthcoach Vivian Reijs. Ik kan alvast verklappen dat er iets in zit wat ik al een tijdje dagelijks gebruikte en waar ik dus heel blij mee ben maar ook dat er iets in zit wat ik eigenlijk best wel vreselijk vind.


Mister Free´D - Crackers Cheddar & Pumpkin €2,99
Deze glutenvrije crackers met natuurgerijpte cheddar en geroosterde pompoenzaden zijn handgerold en zitten boordevol ingrediënten van hoge kwaliteit. De crackers zitten vol natuurlijke en biologische ingrediënten en zijn geschikt voor elk moment van de dag. Echter, ik vind ze vreselijk. De smaak is lekker maar de crackers zijn zo ontzettend hard dat er bijna niet doorheen te komen is, zonde.

Ghee Easy Vet Goed Vet €5,49
Ghee is een zuivere vorm van geklaarde boter en te gebruiken als onder andere bakvet. De oorsprong is de vinden in de Indiase Ayurveda, het verbetert de spijsvertering, heeft een hoge verbrandingstemperatuur en schijnt enorm lekker te zijn. Ik ga dit in de keuken gebruiken als bakboter en ben eigenlijk wel benieuwd waarom iedereen zo enthousiast is.


Body & Fit Green Tea €2,25
Groene thee met gember en citroen, ik ben dol op groene thee en ben benieuwd naar deze variatie. Je groene thee is het lekkerste als je het zakje drie minuten laat intrekken en daarna nog even het water uit het theezakje drukt met een lepeltje. Zo komen alle actieve ingrediënten in je theewater terecht.

Ridiculously Good Jolly Ginger & Apricot Chocolate €2,49
Deze chocolaatjes zijn gevuld met abrikoos, gember en een beetje kaneel. De snacks zijn 100% biologisch, vrij van geraffineerde suikers, gluten, lactose, soja en conserveermiddelen. Ook dit product ga ik uitgebreid beschrijven in een eigen review, jullie gaan dus nog lezen hoe het smaakt!


Roos Cosmetics The Rose Coffee Scrub €9,95
Deze scrub is een Nederlands product, gemaakt van koffie en 100% natuurlijke ingrediënten. Ik ga deze uitgebreid testen dus jullie gaan ´m terug zien in een review.


Bloem Recovery Power Vitamine B12 €8,95
Deze smelttabletten helpen om vermoeidheid te verminderen, zowel geestelijk als lichamelijk. In de Multi Energie capsules die ik dagelijks slik, zit ook B12, deze zijn nu bijna op en daarna ga ik kijken wat deze tabletten voor effect hebben. Ik heb doorgaans weinig energie en in de winter is dat nog een stukje erger, de energie capsules helpen redelijk, misschien deze tabletten nog beter!


Lois Lee Reinigingsdoekjes €2 per stuk
Deze twee speciale reinigingsdoekjes verwijderen, in combinatie met een reinigend product, alle make-up en vuiligheid van je gezicht. Je huid wordt op een milde manier geëxfolieerd en voelt na gebruik zacht aan. Ik gebruik echt bergen watjes dus één doekje in plaats van 10 watjes is natuurlijk wel wat duurzamer. In de praktijk vind ik de doekjes fijn maar wel een klein beetje ruw, ik heb geen gevoelige huid maar het verwijderen van oogmake-up doe ik liever met een zacht watje.

Lassie Zilvervliesrijst + Linzen €1,89
Een combi van rijst en linzen in een pakje, vol vezels en heel veel smaak. Nu ik terug ben in het studentenleven is dit ideaal voor in de voorraadkast en ga ik er snel wat lekkers mee maken.


Starskin The Master Cleanser Mask €14,95
Over Starskin heb ik al veel goede verhalen gehoord, maar nog nooit had ik zelf een product geprobeerd. Deze multi behandeling combineert gezuiverde zeekelp met een anti-aging serum en is een echte detox voor je huid.


Orthica D-50 €20,25
Vitamine D is belangrijk voor het behoud van sterke botten en tanden en draagt ook bij aan een goede weerstand. Vitamine D haal je ook uit zonlicht, niet gek dus dat je in de winter soms wat te kort kan komen. Momenteel ga ik deze niet gebruiken omdat ik al andere supplementen slik waar het ook in zit maar ik geef ze weg of bewaar ze voor een later moment. Ik vind het heel prettig om door de Healthbox veel verschillende vitamines te proberen en te kijken wat werkt, maar na, ik geloof, 6 boxen stroomt mijn kast wel een beetje over. Zat keus dus en momenteel gebruik ik gewoon andere.

Orthica Multi Energie €15,50
In deze capsules vind je een samenstelling van vitamines die bijdragen aan een hoger energie level. Dit potje zat al twee keer eerder in de Healthbox en ik slik de capsules dagelijks, ik vind ze prettig en ze lijken echt een positief effect te hebben op mijn energieniveau.


Ik denk dat ik dit wel de gaafste box vind tot nu toe. Heel erg vol, heel veel mooie producten en voor een groot deel producten waar ik ook echt wat aan heb. Ik kreeg deze box van Healthbox om aan jullie te laten zien, als je ´m zelf wilt bestellen kan dat op www.healthbox.nl voor €24,95. Je zit dan niet aan een abonnement vast en van Healthbox krijg je er nu als kerstcadeautje een bus My Muesli ter waarde van €8,90 bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!