Body | Oriflame My Destiny Eau de Parfum

zondag 4 december 2016


Vandaag laat ik jullie twee nieuwe geuren van Oriflame zien die ik kreeg om te proberen voor mijn blog. Eén bespreek ik uitgebreid, de ander even kort omdat het een mannengeur is. Oriflame bevindt zich inmiddels n de top 3 van de grootste geurproductenten ter wereld, ook voor deze geuren hebben ze weer samengewerkt met topparfumeurs en de beschrijving vond ik in ieder geval al veelbelovend.


Wisten jullie dat Mira het Griekse woord voor destiny (het lot) is? Vast niet gok ik zo, het heeft ook verder weinig met deze parfum te maken maar een weetje kan nooit kwaad. Anyway, de edelsteen toermalijn is het middelpunt voor deze geur, deze bijzondere steen heeft beschermende en reinigende eigenschappen. 

My Destiny is een fruitig parfum met lotusbloem, pioenrozen en patchoeli. In de parfum is ook extract van toermalijn toegevoegd, dit werkt versterkend voor je zelfvertrouwen.


Ook het design is niet zo maar iets, zo zien jullie hier de prachtige gedetailleerde dop van de flacon. Het flesje zelf oog wat eenvoudiger maar het ontwerp is alles behalve simpel; door middel van een speciale inktinjectietechniek wordt er een uniek patroon in het glas gemaakt, geen één fles ter wereld is daardoor het zelfde.


My Destiny is wat mij betreft een geur die zeer toegankelijk is, hij ruikt niet extreem bijzonder maar wel heel erg lekker. Hij is bloemig maar niet te zoet, fris, ruikt naar citrus en later komt er een beetje een kruidige geur vrij door de patchoeli. Heel erg lekker en zeer geslaagd als kerstcadeau voor vrijwel iedereen door de toegankelijkheid.

¨Notte¨ is een Eau de Parfum die ik wel zeer uniek en bijzonder vind.  Deze mannengeur heeft een hele unieke geur die ik nog het best kan omschrijven als een mix van citrus en kruiden. Ik vind de geur zelf enorm lekker en als je partner/broer/vader/buurman/scharrel van bijzondere geuren houdt, is dit zeker een geslaagde zet.

Beide geuren zijn voor €50 verkrijgbaar via www.oriflame.nl en bij de Oriflame adviseuse in jouw buurt.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En ik vind ze nu beide echt lekker, even wennen was het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die flacon! Prachtig. Ben benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!