Beauty | La Fare 1789 Peeling Face Mask

woensdag 14 december 2016


Zeer regelmatig gebruik in een maskertje om mijn huid een beetje op te peppen, en omdat ik het gewoon een lekker momentje voor mijzelf vind. Dit keer gebruikte in een voedend en zuiverend kleimasker van het bio merk La Fare 1789.


La Fare 1789 is een bijzonder merk waarbij ingrediënten van hoge kwaliteit bij elkaar gebracht worden om een zo goed mogelijk resultaat te creëren. In dit masker is 99,2% van de ingrediënten van natuurlijke oorsprong en 38% afkomstig uit biologische landbouw.


In dit masker vind je wortel, shea boter, macadamia en kaolien. Wortel heeft door de caroteen veel voordelen voor je huid en is een veelgebruik product bij La Fare. Shea Boter is vooral in de winter ideaal, het bevat diverse vitamines en zorgt voor behoud en verbetering van de hydratatie van de huid. Dit ingrediënt is ideaal voor droge huidjes en ook geschikt als je een gevoelige huid hebt. Macadamia heeft een geneeskrachtige werking op de huid, de olie is ligt en niet vettig, ook met een onzuivere huid hoef je dus niet bang te zijn. Kaolien is een kleisoort die ooit ontdekt is in China, het verwijdert onzuiverheden en verzacht huidirritaties.

Dit masker breng je, net als andere maskers, aan op een schone huid. Tien minuutjes laten intrekken en daarna voorzichtig afspoelen met warm water.


De klei voelt prettig aan op de huid en na gebruik voelt mijn huid zacht, verzorgd maar niet heel fris. Qua effect merk ik ten opzichte van andere maskers niet heel veel bijzonders, het irriteert totaal niet op de huid maar het is ook niet heel speciaal. Het potje vind ik niet heel praktisch, door de vorm is het lastig alle product te gebruiken en heel gebruiksvriendelijk met er uit halen is het niet. Prima masker maar niet uitmuntend, er zijn wat mij betreft betere, in ieder geval voor mijn huid en mijn wensen. Je vind dit masker (€13,50) en andere producten van La Fare 1789 onder andere bij Solobiomooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!