Life | Augustus 2017: Zomer en heel veel eten!

woensdag 30 augustus 2017


Morgen is het alweer de laatste dag van augustus, tijd om even terug te kijken dus op de maand en jullie te laten zien wat ik allemaal gedaan heb. Ik kan je alvast vertellen dat dat door omstandigheden niet heel veel was én ik kwam 6 augustus pas weer terug in Nederland en plaatste vrij laat mijn diary van juli. Anyway, ik deed natuurlijk wel wat afgelopen maand en laat jullie graag zien wat.


Een ding wat ik in ieder geval deed was naar Den Haag en bestelde eindelijk een keer roomservice. Dat was net zo geweldig als het lijkt en ik heb er enorm van genoten. 


Ook deze foto werd in Den Haag gemaakt en daar kreeg ik best wel wat commentaar op. Ik lijk op deze foto een kilo of 20 zwaarder dan ik eigenlijk ben en dat zie ik zelf ook wel. Ik kreeg de meest hilarische (uiteraard) privé berichten over mijn gewicht en dat ik gezonder moet gaan eten en bla bla bla. Nou ben ik gewoon nog steeds 50 kilo en al was ik nog 4x zo dik als op bovenstaande foto dan had het me eerlijk gezegd nog steeds niet uit gemaakt.


Na al die reacties over mijn overgewicht ging ik natuurlijk meteen aan de detox, nee geintje. Ik had een detox gepland met Uzuma sapjes waarbij ik drie dagen niet ging eten en 7 sapjes ging drinken, dit deed ik om een aantal redenen maar niet om af te vallen. Ik schreef een uitgebreid artikel over mijn ervaring en die kun je hier lezen.


Ik ben best wel moe de laatste tijd en ook erg veel thuis. Ik kreeg een heel leuk pakketje van Homemade met daarin flink wat bakmixen waar ik thuis lekker mee aan de slag ging. Het fijne aan deze mixen is dat je er alleen water bij hoeft te gooien, als je dus wat wilt bakken hoef je niet eerst naar de supermarkt. Dit is een Rocky Road taart en die smaakte geweldig, ook zoooo leuk voor een feestje met die kleurtjes!


Ik ging naar Amsterdam en nam een flinke berg donuts mee bij Dunkin´, die gingen niet allemaal in één dag op waardoor ik de volgende ochtend nog een heerlijke donut bij het ontbijt had!


En nog meer donuts! Ik mocht bij Desenio een aantal dingen uitkiezen en ging onder andere voor deze combi voor op kantoor, heel blij mee!


Ondanks dat ik veel thuis ben, heb ik best wel hard gewerkt de laatste tijd. Veel voor andere bedrijven geschreven, veel foto's gemaakt en tussendoor geprobeerd om mijn eigen blog en Instagram een beetje gevuld te houden. Op een zondag hield ik een heerlijk relax ochtend met een maskertje, een boek en een gezond ontbijtje, heel fijn.


Gisteren was er in een keer een zomerse dag en daar maakte ik uiteraard gebruik van. In vulde het zwembad en at een stuk of 5 ijsjes! 

Nu ik dit aan het schrijven ben regent het weer en lijkt het wel herfst, ik hoop stiekem nog steeds dat er nog een aantal zomerse dagen aan gaan komen. Ik heb nog een weekje vakantie van school en dan begint mijn Minor weer! Over een maandje dus een schoolupdate en waarschijnlijk wat meer herfst-achtige foto's! Op Instagram plaats ik bijna elke dag wel een foto en als ik wat bijzonders doe op stories, volg me daar dus zeker om op de hoogte te blijven!
Hoe was jullie augustus?

1 opmerking:

  1. Wat bizar dat mensen zich druk maken om je gewicht! Ik vind je er helemaal niet dik uit zien om die foto, en zelfs als dat wel zo was wie zijn die buitenstaanders om zich ermee te bemoeien? Af en toe is de online wereld maar vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!