Food | Mira Eats #7

vrijdag 11 augustus 2017


Daar ´issie weer; Mira Eats! in deze 7e editie laat ik jullie graag weten welke aanraders ik deze maand heb op etensgebied! Je vind in deze rubriek leuke restaurantjes, fijne gerechten en bijzondere supermarktvondsten. De vorige editie kun je via deze link lezen.

Jumbo - Bloemkool Pizzabodem
Ik had al heel vaak de bodems van Magioni voorbij zien komen maar bij Jumbo in het schap zag ik een bloemkoolbodem van een ander merk. Ik maakte hiermee een pizza met geitenkaas, spinazie en chilisaus en die was erg lekker. De bodem los, zoals je die aan de randjes proeft, vond ik vreemd, het klopt in mijn hoofd niet met pizza. In combinatie met het beleg vond ik het dan weer wel heerlijk, rijkelijk beleggen dus!

Supermarkt - Danone Banana Split
Eigenlijk alleen dingen uit de supermarkt dit keer, ik heb weinig buiten de deur gegeten. Helemaal aan het begin van juli ontdekte ik Danone Banana Split Kwark, lekker toetje die niet zo vet en zoet smaakt als een gewone bananensplit.

Supermarkt - Oreo Crispy & Thin
Bij de Appie vond ik deze dunne variant van de welbekende Oreo´s en die bevielen goed. Zowel het koekje als de crème is dunner en eigenlijk vind ik ze nog lekkerder dan de gewone, aanrader!

Supermarkt - Roze koeken
Ik herontdekte de roze koek en ontwikkelde een serieuze verslaving. Ik had deze koeken in geen tijden meer gegeten maar afgelopen maand gingen er meerdere pakken per week doorheen, heel slecht. Niet echt een ontdekking maar ik kan jullie zeker aanrader om favorieten van vroeger weer eens in huis te halen:).

Een heel klein lijstje dit keer, ik at weinig buiten de deur, deed niet veel boodschappen en was een tijdje in het buitenland. Aankomende maand hoop ik in ieder geval een keer uit eten te gaan en anders ga ik koste wat het kost in de supermarkt op zoek naar wat bijzonders!
Laat je jouw tips achter in de comments?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!