Beauty | Opgemaakt Juli 2017 met o.a. Lush, Gosh en Rituals

zaterdag 12 augustus 2017


Door mijn vakantie aan de late kant maar vandaag alsnog een artikel met mijn opgemaakte producten van juli. Ik geef bij alles een korte omschrijving hoe het bevallen is, als ik een complete review over het betreffende product heb geschreven, kun je op de naam klikken om daar terecht te komen.


Heerlijke geur en lekker veel schuim zoals ik gewend ben van Rituals. Ik heb een groot deel van deze collectie geprobeerd en vond ´m erg fijn en luxe.

Jean Paul Gaultier Classique Eau De Toilette €74,27/50ml
Ik heb heel lang met deze geur gedaan en de laatste paar drupjes krijg ik er met de spray echt niet meer uit. Ik heb een aantal geuren die ik echt veel gebruik en dit was daar één van. Ik ben dol op deze geur, hij blijft lekker en ik vind ´m geschikt voor alle gelegenheden. Helaas wel flink aan de prijs, maar gelukkig zijn er regelmatig aanbiedingen.


Prima scheercrème waar mijn huid absoluut niet geïrriteerd van raakt. Niet geschikt om je wintervacht mee weg te werken in mei, wel geschikt om gedurende de zomer je benen bij te houden;).

Prima scrubje, niet fantastisch maar eigenlijk ook weinig mis mee. Ik heb deze opgemaakt maar zou ´m niet opnieuw kopen.


Andrélon Biotin Strength Conditioner €4,59
Heerlijke conditioner, niks op aan te merken! Ik probeerde deze hele lijn van producten en die beviel zeer goed, ook in combinatie met elkaar werken de producten voor mij heel fijn.

Lush Cosmetic Warrior €11,50
Dit masker maakte ik niet op maar gooide ik weg, iets wat ik zeer zelden doe. Normaal als een product niet bij me past geef ik het aan iemand die er wel blij van word. Nou was er in mijn omgeving niemand die blij werd van de geur van dit masker en de houdbaarheidsdatum is nou eenmaal beperkt. Zonde van het product maar oké, lees vooral even de review als je meer wilt weten ;).


Deze shampoo heb ik met heel veel plezier opgemaakt. Heerlijk product die je haar ontklit en lekker zacht maakt, mijn haar ging hier goed op en ik zou deze absoluut opnieuw kopen!

Blue M Implant Care Tandpasta €9,95
Deze veel te dure tandpasta kreeg ik in de Healthbox en hij zou beter voor je zijn dan andere tandpastas door het ontbreken van bepaalde stoffen. Nu heb ik in gebruik eigenlijk weinig anders gemerkt dan normale tandpasta, hij werkte gewoon prima.


Fijne shampoo wel, al werd mijn haar er niet heel zacht van. Mijn haar werd qua textuur een beetje ruw, wat zorgde voor veel volume, maar wat ik wel even wennen vond.

Gosh Wenkbrauw Gel ca. €5
Deze mega oude wenkbrauwgel van Gosh maakte ik op. Eigenlijk was ´ie al lang over de datum maar ik vond ´m zo fijn dat ik er geen afscheid van kon nemen. Ik heb er jaren geleden een review over geschreven maar die ik heb ik verwijderd, het spul is ook niet meer te koop. Ik was hier wel zo enthousiast over dat ik bij een Gosh schap zeker even kijk naar de wenkbrauwproducten.


Redelijk wat opgemaakt weer met zowel oudjes die eindelijk op zijn als producten die ik nog maar net binnen heb gekregen voor mijn gevoel. Ik ben momenteel bezig met een grove selectie in wat ik wil houden, wat ik z.s.m. wil opmaken en wat ik weg ga doen, toch prettig om alleen producten in huis te hebben die ik echt geweldig vind:).
Heb jij wel eens één van deze producten gebruikt?

3 opmerkingen:

  1. Het geurtje van Jean Paul Gaultier is ook mijn favoriet! Heb zelf nu de zomer variant in gebruik. Het blijft een tijdloze geur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel opgemaakt! Mooie producten heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!