Nails | Sally Hansen Color Therapy Nail Color

woensdag 16 augustus 2017


In de zomer hoop ik altijd een beetje bij te komen van een vol en druk jaar. Ik rust lekker uit, doe lang uitgestelde klusjes in huis, geniet hopelijk van de zon en besteed wat meer tijd aan me-time dan gewoonlijk. Nou heb ik heb hele jaar door wel gekleurde nagels maar in de zomer vind ik dat nóg belangrijker, mijn bruine kleurtje komt beter uit met de juiste kleur én het lakken van nagels is voor mij echt even een rustmoment. Ik laat jullie vandaag drie kleuren van Sally Hansen zijn die vrolijk en zomers zijn én absoluut bijdragen aan het perfecte vakantiegevoel.


De Color Therapy-lijn van Sally Hansen verzorgt je nagels met arganolie de toegevoegd is aan de formule van zowel de kleurtjes als de topcoat. Uit de vele kleurtjes in het assortiment heet Sally Hansen nu de ¨Lazy Summer Collection¨ samengesteld met 7 perfecte kleuren voor de zomer. Na 2 of 3 laagjes op een ongelakte nagel (ook geen basecoat) zou de argan olie je nagels perfect moeten verzorgen, de nagellak zou een hoge glans hebben en wel 10 dagen goed blijven zitten. Van de 7 kleuren uit deze vrolijke collectie laat ik jullie er vandaag drie zien.


#290 Pampered In Pink
Deze roze kleur is meteen mijn favoriet van de drie, lekker fel, mooie glans en lekker aanwezig. Hij dekt in principe in 1 laagje wel, 2 laagjes geeft wel net een mooier effect en het blijft wat beter zitten.


#340 Red-iance
Niet mijn ding maar wel een prachtige, klassieke rode kleur. Ook hier dekt de kleur weer prima in 1 laagje maar is twee laagjes mooier.


#460 Teal Good
Vooraf vond ik deze blauwe kleur niks maar op mijn nagels vind ik het eigenlijk best oké. Hele intense kleur met een hele prachtige glans, verrassend mooi!


Fijne lakjes met duidelijk een andere formule dan ik van andere nagellak ken, hij lijkt iets dikker ofzo. Qua droogtijd ´issie prima, niet extra snel, ook niet extra sloom, gewoon normaal.De houdbaarheid van de nagellak vind ik zowel een voordeel als een nadeel. De lak blijft lang mooi op je nagels maar is er, zelfs met veel remover, lastig van af te krijgen. Je moet echt boenen en dan nog blijven er vlekjes achter op je nagels en vingers. Zeker een bovengemiddelde kwaliteit dus, of mijn nagels ook echt verzorgd worden vind ik lastig om te zeggen. Voor mijn blog ben ik continu in de weer met verschillende soorten nagellak dus dat heeft natuurlijk ook invloed op mijn nagels, ze zien er in ieder geval prima uit maar echte verbetering (of verslechtering) zie ik niet. 

Fijne lak dus die ik vooral aan zou raden voor de fijne formule en de prachtige glans. Je vind ze bij diverse drogisten voor €11,99.
Welke kleur vind jij de mooiste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!