Body | Erica Zilver Deodorant

donderdag 10 november 2016


Ondanks dat ik een redelijk grote aversie tegen roldeo heb gooide ik vol goede moed deze deo die ik in de Healthbox vond in mijn tas. Ik gebruik ´m nu denk ik twee weken en het resultaat is nogal verrassend..


Roldeo is nooit mijn favoriet geweest omdat ik het toch een beetje onfris vond om over je okselhuid te rollen en omdat ik na het aanbrengen eigenlijk altijd dat frisse deo gevoel miste. Wel is het zo dat in de trein, op school of in andere openbare ruimtes even bijsprayen met deo niet altijd gewaardeerd wordt, met dat in mijn achterhoofd stopte ik deze deodorant in mijn tas.


Erica is schijnbaar een natuurlijke kruiderijketen, tot een paar weken geleden voor mij nog totaal onbekend maar het doet een beetje Tuinen-achtig aan. Deze deodorant ondersteunt de natuurlijke functies van je huid, puur colloïdaal zilver werkt tegen geurvormende bacteriën. De deodorant geeft een subtiele geur af en belooft een fris gevoel gedurende de dag.


Al met aanbrengen merk ik een frisser gevoel dan verwacht en ruik ik een subtiele lavendelgeur. Ik was enorm verrast om te merken dat ik deze deo eigenlijk heel erg fijn vind in gebruik. Ik bleef zo goed als kan vrij van transpiratie en heb niks van vreemde luchtjes gemerkt, echt heel fijn. Ik ben dus heel positief verrast en mijn aversie tegen roldeo is compleet verdwenen. Ik ga zeker eens bij Erica kijken wat ze nog meer te bieden hebben, je vind deze deo daar in ieder geval voor €5,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!