Beauty | Primark PRO Ultra Shine Lipgloss ¨Super Model Nude¨

woensdag 16 november 2016


Mijn voorgaande ervaringen met Primark make-up waren eigenlijk niet echt goed. Al een tijdje liggen de Pro producten bij Primark in de winkel, dit belooft een kwalitatief betere lijn te zijn met nog steeds hele kleine kansjes. Ik besloot Primark een nieuwe kans te geven en nam deze lipgloss in de kleur ¨Super Model Nude¨ mee naar huis.



De verpakking doet wat gewoontjes aan maar vaak vind ik simpel nog wel luxer ogen dan allerlei tierelantijntjes. Deze lipstick is uitgebracht in drie kleuren die je over je lipstick of afzonderlijk kunt aanbrengen. De glosses zijn niet heel hoog gepigmenteerd maar zorgen wel voor een fantastische glans, combineren met een lipstick kan dus een prachtig effect opleveren. De andere twee kleuren zijn intens rood en felroze, ik ben vooral benieuwd of er nog meer kleuren uit gaan komen, drie lijkt me wat weinig.

Het kwastje doet professioneel aan, voelt zacht en is makkelijk om precies mee te werken. De lipgloss zelf voelt zowel dun als plakkerig aan maar niet zo dik en sticky als sommige andere glosses, dat vind ik zo´n rotgevoel én mijn haren blijven dan non-stop aan mijn lippen plakken.


De pigmentatie is niet denderend maar eigenlijk precies naar verwachting en zo op de huid vind ik de nude kleur erg mooi, prachtige glans ook.


Op de lippen is de nude kleur heel vaag terug te zien maar geeft het product vooral een mooie en intense glans die lang aan houdt. Ook na eten, drinken en praten blijft de glans nog redelijk zichtbaar, die kwaliteit is voor mij echt boven verwachting!


Primark heeft mijn verwachtingen overtroffen, voor €4 vind ik dit een goede, dagelijkse en ontzettend draagbare lipgloss. Ik hoop op nog meer kleuren in het assortiment want dit is gewoon een heel fijn product, absolute aanrader!

Het V-kettinkje kreeg ik van Happiness Boutique, een webshop vol trendy sieraden die naast gratis verzending ook een reward-systeem en regelmatig winacties voor klanten heeft. Ik mag jullie een korting van 10% aanbieden met de code ¨miratells¨, de code is geldig vanaf €19 en tot 26 november 2016.

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!