Life | Oproep: Deel jouw Utrecht tips en promoot je blog!

zaterdag 5 november 2016


Zoals jullie misschien wel gelezen hebben woon ik inmiddels een weekje in Utrecht. Nu ben ik volop aan het ontdekken en mijn interesses gaan dan vooral uit naar leuke eetplekken en winkels. Nu ken ik Utrecht al best wel goed, maar er is nog zat te ontdekken. Ik hoor heel graag jullie tips en zal die uiteindelijk verzamelen in een artikel. Laat dus al jouw tips, op welk gebied dan ook achter. Als ik jouw tip gebruik, wordt jouw naam en website genoemd op mijn blog, mocht je dat liever niet willen dan kun je dat aangeven.
Kom maar op met die tips!

3 opmerkingen:

  1. Bij de Clochard en Tante's Bistro kon je heerlijk eten en wat ook leuk is, gewoon een keertje naar Holiday Innn als die er nog zit. boven in de bar heb je een prachtig uitzicht over Utrecht! Flying Tiger heeft allemaal leuke spullen voor in huis. Tegenover Oudaan aan de gracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je op zoek bent naar een toffe burgertent; Pickles op de Drieharingstraat. Goeie burgers en enorm gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de stad ken ik niet zo heel veel plekjes waar je lekker kan eten, de enige twee die ik ken zijn Sumo (Potterstraat) en La Cubanita (Oudkerkhof).
    Leuke winkeltjes: 'Aroma Plaza' (Yankee Candles, voor de liefhebbers), 'It's a present', beide op de Lijnmarkt en 'Keck en Lisa' op de Zadelstraat ;)

    Oh en welkom in Utrecht natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!