Beauty | Opgemaakt November 2016 met o.a. Batiste, Rituals en John Frieda

dinsdag 29 november 2016


Deze maand bijna een unieke opgemaakt; ik maakte een keer geen artikel van Lush op, dat komt zelden voor. Wel maakte ik iets op wat ik al jaren gebruik én ging er een favoriet doorheen. Zoals altijd kun je weer op de namen van de producten klikken om bij een volledige review terecht te komen.


Batiste Bloom Droogshampoo €4,89
Dit was een limited edition van mijn favoriete droogshampoo. Hij rook bloemig maar ook subtiel en maakte mijn haar lekker fris. Jammer dat ´ie op is!


Dit flesje had ik al twee jaar in huis, de review is dan ook stokoud. Een fijne reiniger voor je kwasten, verder niet super bijzonder maar gewoon effectief. Ik heb deze niet opnieuw gekocht en ben nu een variant van Douglas en een van Primark aan het proberen.


Een beetje een favoriet. Geen vervanger of verbetering van mijn Olaplex maar toch een heel fijn product dat ik als haarmasker heb gebruik. Zeker op de lange termijn zag mijn haar er gezonder uit, op de korte termijn werd het vooral heel zacht.


Van dit product maakte ik een tester op. Een lekkere olie voor onder de douche die na aanraking met water in een zacht schuim verandert. De geur is zowel zoet als kruidig, erg lekker.


Een prima product wat ik als scheerschuim heb gebruikt. Ik vind ´m vrij basis maar in gebruik gewoon prima.


Niet zo heel veel producten die op gingen deze maand, normaal is dat wat meer. Wel weer een aantal dingen die ik al lang had staan, dat geeft me altijd een opgeruimd gevoel. Volgende maand zit er weer een product van Lush bij kan ik verklappen, jullie kunnen vast al raden welke.
Welke producten gebruik jij ook?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!