Blog | Populaire artikelen deze maand + Spam jouw favoriete artikel

vrijdag 11 november 2016


Ik wilde vandaag graag gewoon een artikel plaatsen alleen met foto´s is er wat misgegaan. Ik besloot daarom de populairste artikelen van de afgelopen 30 dagen met jullie te delen. Mocht je ze nog niet gelezen hebben dan heb je wat te doen dit weekend;)

In dit artikel deel ik mijn frustraties over leven met katten. Ik hou van mijn kitties maar voor mede kattenbaasjes zullen veel punten erg herkenbaar zijn.

Dit artikel plaatste ik (met aanvullingen) voor de tweede keer en veel nieuwe lezers vonden het interessant. 

Ik ontdekte deze nieuwe Kitkat en deelde mijn ervaring met jullie!

Batiste kwam weer met een nieuwe variant in het vaste assortiment, ik schreef er een artikel over.

Dit waren op mijn blog afgelopen maand de populairste artikelen, laat ik de comments jouw favoriete artikel achter, zelf geschreven of van een andere blog:)

2 opmerkingen:

  1. Yeass, ik heb ze bijna allemaal gelezen. Dat artikel over dun zijn is geweldig. herken me er helemaal in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke artikelen.

    Mijn populaire artikel van de afgelopen maand? 'If you can dream it, you can do it'.

    Ik organiseerde in mijn eentje een markt met meer dan 50 kramen en twee fashiontrucks. Zonder enige ervaring, maar juist omdat ik het wilde doen. Een soort van bucketlist iets.
    Heb je een droom? Geloof er in en ga hem achterna. Zelf deed ik het ook: ik organiseerde een markt in mijn eentje en met resultaat. De Lifestyle Factory Market was een groot succes! http://diolifestyle.nl/2016/11/06/if-you-can-dream-it-you-can-do-it-lifestyle-factory-market/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!