Body | Unboxing Healthbox ¨Surviving The Cold¨

dinsdag 15 november 2016


Vorige week kwam de Healthbox weer binnen en eigenlijk is dat elke maand weer een feestje. Dit keer stond de box volledig in het thema van ¨surviving the cold¨, aangezien ik totaal niet van kou hou, leek dit de perfecte box voor mij. Naast de producten verzamelde Healthbox ook een aantal handige tips om je te weren tegen de kou, die zal ik gaandeweg dit artikel met jullie delen. Ook bevat de box iets heel erg spannends wat ik jullie nu even gauw vertel en later meer uitgebreid.

I Love Yoga Cadeaubon €15
Deze webshop verkoopt hippe en verantwoorde yoga- en sportkleding, ze hebben een enorm breed assortiment en een leuke sale. Ik ga na het schrijven van dit artikel wat leuks uitkiezen dus dat zien jullie vast nog terug op Instagram!

Freezlab Cryotherapie Behandeling t.w.v. €28
Cryotherapie is een behandeling waarbij je 3 minuten in een cabine van -110 graden staat, dit zou enorm veel positieve werkingen hebben voor je lichaam en je immuunsysteem. Vanwege mijn nierproblemen en gewicht ga ik niet zelf maar volgende week gaat iemand voor mijn blog deze enorm spannende ervaring testen. Ik ga jullie dus snel meer vertellen en vind het plaatsvervangend al enorm spannend.
Update 15 november (ik schreef dit artikel eerder): Freezlab heeft onze afspraak helaas geannuleerd vanwege een kapot iets, over een maandje gaan ze weer open dus ik hou jullie op de hoogte!


King Soba Pumpkin, Ginger & Rice Noodles €3,99
King Soba heeft een groot assortiment aan biologische en glutenvrije noodles, dit familiebedrijf maakt noodles vanuit liefde en passie en met bijzondere ingrediënten. Deze variant met pompen en gember vind ik erg spannend, ik ben benieuwd in hoeverre je de ingrediënten echt proeft in de noodles en ga ze snel verwerken in een lekker gerechtje!
Update 15 november (ik schreef dit artikel eerder): Gisterenavond heb ik de noodles verwerkt in een pasta. Ondanks dat ze smaakvol waren proefde ik niks terug van gember en pompoen, vooral bij pompoen had ik dat wel een beetje gehoopt. Verder waren de noodles ten opzichte van andere noodles echt extreem vullend.

Orthica Orthiflor Kauw €27,95
En wederom vitamientjes, in kauwvorm dit keer. Deze kauwtabletten bevatten probiotica, levensvatbare bacteriën, die bijdragen aan een gezonde weerstand. Ook hebben probiotica een positieve werking op je darmflora, mijn darmflora is op zijn zachtst gezegd niet heel gezond (sorry voor de tmi) dus ik ben heel benieuwd of ik verschil ga merken en neem deze tabletten inmiddels elke dag.


Rude Health Super Fruity Muesli €5
Bij Rude Health gebruiken ze alleen ingrediënten die je in je eigen keukenkastjes zou kunnen vinden, geen kunstmatige zooi. Deze granenmix met vruchten belooft enorm te vullen en is een goede start van je dag. Ik ontbijt zelf graag met muesli en als kostenbesparende student is zo´n pak natuurlijk ideaal voor in de voorraadkast. Ik heb ´m op dit moment nog niet geprobeerd maar ben zeer benieuwd!

Woo Love Letter €3,95
Woo maakt kaarsjes van natuurlijke bijenwas en zet zich in voor verschillende communities ter wereld. Ik heb al eerder een waxinelichtje van dit merk gehad en vond die toen heel fijn alleen wel heel erg duur. Dit lichtje was in de geur ¨Tranquillity¨, een lekkere, beetje kruidige geur die ongeveer 4 uur blijft branden.


Lovechock 93% tablet €3,99
Deze chocolade is 100% biologisch, vegan en raw en dus zeker een verantwoorde snack. Cacao is ontzettend goed voor je lichaam en bevat van nature ontzettend veel anti-oxidanten. Ik ben zelf totaal geen liefhebber van pure chocolade dus deze reep durf ik zelf niet aan, iemand anders word er vast heel blijf van. Wisten jullie dat cacao cholesterolverlagend werkt en je gelukshormonen activeert? Deze reep is overigens ook zeer geschikt voor een soort van gezonde chocoladefondue.

Greensweet Stevia Vanille €9,95
Deze suikervervanger kun je gebruiken in koffie, thee, ander drinken, yoghurt, smoothies, taarten, toetjes en nog veel meer. Een gezonde vervanger van suiker met een toefje vanille. Wisten jullie dat geraffineerde suikers je immuunsysteem kunnen verzwakken? Zeker in de winter is het dus geen slecht idee om eens naar vervangers van de klassieke suikers te kijken.

Erica Lipbalsem Echinacea Stick €2,95
Vorige Healthbox bevatte een deodorant van Erica die enorm goed beviel dus ik was blij om te zien dat er weer een product van dit merk in de box zat. Deze lippenbalsem is op basis van natuurlijke olieen uit onder andere kokosnoot en bijenwas. Ook bevat de balsem ontstekingsremmende stoffen die helend werken bij een geïrriteerde en ontstoken huid. Wisten jullie trouwens dat het likken aan je lippen je lippen nog droger maakt? Niet doen dus!

Echt een hele gave box met bijzondere producten, ik ben enorm benieuwd naar de cryotherapie en kijk uit naar het testen van de Noodles. Mochten jullie de box ook willen bestellen, dat kan via Healthbox, je betaald dan €24,95 en zit niet vast aan een assortiment.
Naar welk product zijn jullie het meest benieuwd?

Dit product heb ik gekregen om over te schrijven op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!