Beauty | MUA Moisturising Primer

dinsdag 1 maart 2016

Mijn vertrouwde primer van MUA was op dus ging ik naar de winkel voor een nieuwe. Eenmaal in de Kruidvat besloot ik toch een andere te gaan proberen en nam ik deze voedende variant met tea-tree olie mee.


Ik gebruik een primer voornamelijk zodat ik mijn foundation mooi kan uitsmeren, anders trekt deze zo in mijn huid. Egaliseren of andere bijkomende dingen daar heb ik mijn foundation voor. Wat dat betreft ben ik dus niet heel kritisch op een primer; hij moet vooral fijn aanvoelen en niet mega snel in trekken. MUA belooft bij deze primer een lichte en verzorgende basis voor je make-up.


Aan de primer zijn vitamines toegevoegd die je huid een gezonde boost geven. De toegevoegde tea-tree olie heeft een geneeskrachtige werking die ideaal is voor een onzuivere huid. Leuk om een product te zien die én werkt tegen puistjes én toch verzorgend is; die combi zie je niet vaak en ook een onzuivere huid heeft hydratatie en verzorging nodig.


De primer is super dun, voelt fris aan en ruikt lekker; een beetje naar groene thee. Hij trekt sneller in dan mijn voorgaande, wat vettere, primers maar maakt dit kleine gebrek verder ruimschoots goed. Mijn foundation is nog steeds makkelijk te verdelen en blijft perfect zitten. De primer voelt heel licht aan op de huid; bijna als een normale moisturizer. Hij egaliseert mijn huid qua oppervlakte en kleur niet echt, meer dan een basis is het dus niet. Als je een primer zoekt met wat dekking zou ik eerder de Matte Perfect Primer van MUA aanraden. Ben je zoals ik op zoek naar een fijne en simpele basis, dan is het een absolute aanrader! Je vind 'm bij Kruidvat voor €5,49.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt goed! MUA komt binnenkort naar Kruidvat hier dus dan kan ik 'm ook eens gaan testen :D primers heb je nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!