Life | 10 Dingen die je denkt als je partner een blog heeft

zondag 27 maart 2016

Bloggers hebben een aantal gekke gewoontes en soms maken we het onze partners daarmee maar lastig. Er zijn een aantal dingen die onze wederhelften nooit gaan begrijpen, hoe normaal ze voor "ons bloggers" ook zijn. Ik vroeg een aantal tortelduifjes om de gedachten die zij hebben bij de soms wat vreemde activiteiten van hun bloggende partner.

- "Ah, de postbode! Oh, weer niet voor mij."

- "Kunnen we misschien een keer ons eten opeten vóór het koud is?"

- "Geen WIFI op onze vakantiebestemming is toch niet heel erg?"

- "Je wilde toch iets van de MAC? Waarom ben je nu niet blij met deze cheeseburger dan?''

- "Heel fijn dat je al je nieuwe make-up producten laat zien maar ik vind de menstruatiecyclus van een slak nog steeds interessanter."

- "Waarom lig je met je camera en je nieuwe schoenen aan in een onmogelijke positie naast het raam?"

- "Mag ik een keer mee naar een event met mannelijke dingen in plaats van macarons en bossen bloemen?"

- "Sorry dat ik al een hap van mijn donut heb genomen schat, ik was het echt even vergeten".

- "Natuurlijk wil ik een foto van je nieuwe outfit maken lieverd. Dat je het na 600 foto's nog niet goed vind en we dan ruzie krijgen vergeet ik maar even".

- "Waarom heb je nou allemaal gekleurde strepen op je arm?"

Vinden jullie deze gedachten herkenbaar? Laat me vooral weten wat jij altijd van je partner te horen krijgt!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha grappig artikel! Ik weet eigenlijk niet goed hoe mijn vriend reageert, volgens mij houd hij z'n opmerkingen wel voor zich.
    Alleen de opmerking van de outfit foto's is wel een beetje herkenbaar. Mijn vriend wilt er zo snel mogelijk van af zijn haha :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha heel herkenbaar! Vooral als mijn vriend eens een pakketje verwacht baalt hij altijd als een stekker als het wéér niet voor hem is, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, vooral geen WiFi zou echt verschrikkelijk zijn! Mijn vriend vindt al die make-up dingen ook echt totaal niet boeiend, maar ik praat toch wel verder :P

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!