Food | Goody Good Stuff Cola Breeze

zondag 13 maart 2016


In 2016 schreef ik al eens over Goody Good, het artikel over de perzikjes vind je terug via deze link. Omdat ik inmiddels zwaar fan ben van een andere variant besloot ik nog een artikel over dit merk te maken. Vandaag introduceer ik jullie mijn nieuwste verslaving; de vegan colaflesjes van Goody Good Stuff! Het is overigens één dag te vroeg voor een artikel over eten, i know. Ik heb een goed én leuk excuus wat jullie zeker nog gaan horen:)


Omdat ik nogal wat snoep wegwerk heb ik van die sporadische aanvallen dat ik ineens verantwoord wil snoepen. Ik één van die aanvallen griste ik deze colaflesjes mee bij Albert Heijn. Deze snoepjes zijn vrij van kunstmatige kleur- en smaakstoffen, glutenvrij en lactosevrij. Hierna zijn de snoepjes volledig vegetarisch, vegan, halal én koosjer, vrijwel voor de hele wereldbevolking geschikt dus.


 Het allergrootste verschil met normale colaflesjes is de "bite". Waar ik de reguliere colaflesjes vrij taai vind zijn deze op het zompige af. De zijn een stuk zachter dan je zou denken maar op een of andere manier toch zwaar verslavend. Het laagje suikerkorrels zorgt voor een klein beetje die "bite" en dat is wel echt een toevoeging. De smaak is perfect; precies zoals je verwacht van een colaflesje.


Ik ben hier zeer verslaafd aan en werk regelmatig een zakje weg. Het enige wat er beter zou kunnen is een suikervrije variant maar verder; perfect. Voor de oplettende lezers: dit is meteen een hint voor de winactie die gisteren online kwam;).
Goody Good is onder andere te koop bij Albert Heijn en kost daar €1.59. Andere varianten heb ik ook terug kunnen vinden bij Jumbo, de cola flesjes nog niet. Ik vind ze overigens redelijk duur voor het niet zo grote zakje, wel het geld waard en bij mij zorgt dit er voor dat ik minder snoep koop.

5 opmerkingen:

  1. Die perzikjes van dit merk zijn zo lekker! Helaas vind ik colaflesjes echt niet te pruimen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een goeie tip! Ik ben hier wel benieuwd naar.
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze klinken wel erg lekker. De 'normale' colaflesjes vind ik al lekker maar zijn inderdaad altijd zo taai :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, zachte colaflesjes! Lekker!! Ik ken dit merk nog niet. Binnenkort eens wat langer stilstaan bij de snoepafdeling van AH.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende ze nog niet maar ik hou ook van de normale cola flesjes, deze zien er helemaal superlekker uit. Soms koop ik ook van die zakken met zure snoepjes waar dan ook cola flesjes in zitten met zure suikerkorrels. Deze moet je ook zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!