Beauty | Yves Rocher Pure Light Cushion Foundation

donderdag 17 maart 2016

Na het grote succes van mijn eerste "Cushiontest" vlogen de persberichten voor andere cushion foundation me om de oren. De cushion foundation is inmiddels niet meer weg te denken uit beautyland en wat mij betreft een hele fijne toevoeging. Vandaag laat ik jullie de nieuwste variant van Yves Rocher zien!


Deze cushion foundation combineert het praktische van een compactpoeder met het mooie effect van vloeibare foundation. De formule is vrij van parfum en parabenen en verrijkt met voedende babassu-olie. De foundation geeft een stralend effect en is makkelijk aan te brengen in de dekking die jij wilt. Er zijn 6 tinten verkrijgbaar ik probeerde "Beige 200".


 Je gebruikt de foundation door het donsje zachtjes tegen het sponsje te drukken, echt niet te hard want dan komt er een hele flats foundation naar boven (i tried). Je dept nu met het donsje met foundation rustig over je gezicht tot je de gewenste dekking bereikt hebt. Ik vind het prettig om wrijvende bewegingen te maken na het deppen voor een mooi eindresultaat. Als je de dekking niet voldoende vind dan herhaal je gewoon de "behandeling".


Hier heb ik de foundation aangebracht op mijn gezicht. De kleur is voor mij in dit seizoen wat te donker, dat is voornamelijk te zien bij mijn haarlijn. Verder vind ik de dekking erg goed; ik heb deze week een onzuivere huid en dit is goed verdoezelt. De foundation voelt licht en zacht aan en heeft een beetje een kruidige geur.


Fijn product! Ik vind de dekking erg goed en de substantie voelt niet dik of plakkerig aan op je huid. Ik vind het oprecht jammer dat ik deze kleur nu niet kan gebruiken maar hopelijk straks in de zomer wel! Je vind de Pure Light Cushion Foundation vanaf heden bij Yves Rocher voor €29,90 per stuk.

Update 18-03: In de comments liet Shelly weten dat de foundation nu verkrijgbaar is met 50% korting, als je een klantenkaart hebt bij YR dan 'issie altijd de helft. Thanks Shelly:)

7 opmerkingen:

  1. Ik was al benieuwd naar zo'n cushion foundation! Hoor er steeds meer over. Jammer van de kleur inderdaad, hopelijk in de zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ik vind hem wel vrij duur moet ik eerlijk zeggen. Hij ziet er wel goed uit verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is nu voor 50% korting en als je lid bent van Yves rocher is die altijd 50% minder!

      Verwijderen
  3. Hier ben ik dus heel erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij een fijne foundation! Hij ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat hij wat te donker voor je is, want anders lijkt hij me wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!