Body | Kneipp Amandelbloesem Seconde Bodylotion en Douche Foam

woensdag 3 februari 2016

Als jullie dit lezen ben ik al twee dagen in Roemenië, gek idee want momenteel ben ik nog druk met deadlines en mijn koffer pakken. Deze nieuwe producten in een vertrouwde geur van Kneipp had ik al een tijdje staan en mag ik nu ook aan jullie laten zien. Kneipp brengt nu ook een speciale bodylotion en een douchefoam uit met amandelbloesem. Ik probeerde ooit al eens de body crème met deze geur en die vond ik ontzettend lekker. Die (hele oude) review vind je hier.


Bijzonder aan de bodylotion is dat deze ontzettend licht is, snel intrekt maar toch zeer verzorgend is. De lotion is dan ook speciaal geschikt voor de gevoelige huid en zal je huid niet snel irriteren. Je huid is volgens Kneipp na gebruik fluweelzacht en voelt verzorgt aan. Zoals beloofd trekt de lotion heel erg snel in maar is mijn huid ook goed verzorgt. Vaak als lotions snel intrekken dan vind ik mijn huid snel weer droog maar dat is hier absoluut niet het geval. De bodylotion kost €8,99 en is vanaf heden verkrijgbaar bij de drogist.


Ook de douche foam is enorm verzorgend en zacht voor de huid. Ik denk dat de meesten van jullie een product als deze wel kennen; veel schuim en een ultieme spa belevenis! Ik vind 'm heerlijk ruiken, wat zwaarder dan de lotion en mijn huid voelt lekker verzorgt aan. Je vind 'm vanaf 22 februari bij de drogist voor €6,99.


Dit was sowieso al een geur waar ik heel erg van hou en ook met deze twee nieuwe producten scoort Kneipp weer pluspunten bij mij. Beide producten ruiken heerlijk en maken waar wat er belooft word. Vooral als je de producten beide gebruikt blijft de geur erg lang hangen en heb je een klein beetje dat spa gevoel thuis. Beide aanraders!
Was jij al bekend met deze geur van Kneipp?

Dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Deze geur ken ik niet, maar het klinkt echt heerlijk! De bodylotion lijkt me ook heel fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik deze geur wel eens wat van deze geur geroken en vond ik het lekker. Sowieso vind ik de producten van Kneipp vaak erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!