Beauty | Opgemaakt Februari 2016 met onder andere Lush, Korres en Catrice

zondag 28 februari 2016

De maand is weer voorbij dus dat betekent dat ik jullie ga laten zien wat ik allemaal heb opgemaakt! Ik maakte niet meer op dan normaal maar wel wat producten die heel lang mee zijn gegaan zoals een foundation en een blusher.


Korres Lipbutter Gloss
Deze gloss kocht ik samen met twee anderen in Griekenland, het setje van 3 kostte toen €7,50. Inmiddels is Korres wat makkelijker te verkrijgen bij verschillende winkels in Nederland, het is wel vrij prijzig. De gloss vond ik fijn, lekker verzorgend en niet te plakkerig.

Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation €16,99
Deze foundation maakte ik op in de kleur "Light Ivory". Deze foundation geeft een enorme dekking maar voelt niet verstikkend of plakkerig aan. Heel fijn product en ik mis 'm nu al!


Nivea Waterlily & Oil Shower Gel €2,00
Ooit was dit mijn favoriete douchegel maar door alle producten van Lush ben ik een beetje verwend geworden. Hij is nog steeds lekker maar bij lange na geen favoriet meer. Hij is wel lekker verzorgend maar de geur vind ik inmiddels erg basic.

Coconut Care Facial Cleansing Wipes €0,89
Ik ben geen fan van dit soort doekjes maar soms zijn ze nou eenmaal makkelijk om te gebruiken. Deze variant ruikt mild naar kokos maar verwijdert je make-up zeer matig. Als je een klein beetje make-up draagt zijn ze wel geschikt, anders absoluut niet.


Lush Mask Of Magnaminty
Ik maakte al eerder een tester van deze frisse reiniger op. Hij ruikt lekker naar mint en reinigt mijn gezicht prima. Ik vind 'm lekker maar er zijn andere reinigers van Lush die ik fijner vind.

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner €4,99
Ik dacht dat ik een review van deze primer had gemaakt maar schijnbaar niet. Ik vond dit een fijne primer! Hij maakte mijn huid qua oppervlakte een stuk egaler en vormde een mooie basis voor mijn make-up. Het potje vond ik erg onhandig en een beetje onhygiënisch dus daarom zou ik 'm niet opnieuw kopen.


Essence Like An Unforgettable Kiss Blusher
Deze blusher van een LE collectie van Essence hoort hier eigenlijk niet helemaal thuis. Ik maakte deze namelijk niet op voor mijn gezicht maar verpulverde 'm voor een foto. Stiekeme tip tussendoor voor andere bloggers dus; een make-up product wat je toch niet op gaat maken kan prachtig dienen als fotomateriaal, zie hier een voorbeeld.

Dove Go Fresh Deodorant €2,29
Prima deo! Lekker fris, geen overdadige geur en voorkomt overmatig zweten. Ik gebruik altijd deodorant van Dove eigenlijk en ik kan ze iedereen aanraden.

Lush Dark Angels €9,90
Op zich vond ik deze reiniger heel fijn werken, qua reiniging dan. Na gebruik had ik standaard overal zwarte vegen die moeilijk te verwijderen waren, puur daardoor dus absoluut geen aanrader. De volledige review lees je hier!

Heb jij nog wat opgemaakt deze maand?

1 opmerking:

  1. Die primer van Catrice heb ik ook, hier is 'ie ook al bijna op. Vind 'm best fijn werken! Die doekjes gaan er ook snel doorheen. Bij mij ging er een poedertje op, verder niet zo veel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!