Beauty | Opgemaakt December 2015 met onder andere Lush, Yentl Oil, en Toni & Guy

vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Vandaag laat ik jullie zien wat ik in december allemaal opgemaakt heb. Een aantal nieuwe dingetjes maar ook twee oude vertrouwde..


Demake-up Sensitive Remover Pads €2,20
Dit potje met pads kocht ik op Schiphol toen ik naar Roemenië ging, ik was mijn watjes vergeten en dit was het enige dat ik kon vinden. Ze zijn inderdaad echt mild maar de reiniger mag van mij wel iets heftiger. Ik had echt een stuk of 4 pads nodig om mijn ogen schoon te krijgen.

Nivea Micellair Water Normale/Gemengde huid €5,99
Dit product zag je eerder al voorbij komen in een review en is een van mijn favorieten. Hij reinigt goed maar irriteert niet, inmiddels is er al een nieuwe fles in huis, de review vind je hier.


Yentl Oil Argan Olie €30/30ml
Ik hou zo van argan olie en ook deze was weer ontzettend fijn. Ik smeer dit de avond voor ik ga wassen in mijn haar en het is daardoor echt stukken minder droog. Opvallend vond ik bij deze olie dat hij enorm goed verdeelde waardoor ik heel lang met het kleine flesje gedaan heb. Absolute aanrader en een van de beste die ik tot nu toe geprobeerd heb.

Garnier Olia Haarverf 10.0 €11,99
Mijn haarverf ging natuurlijk ook weer op, ik vind dit ontzettend fijne verf en gebruik 'm al jaren. Dit was wel de laatste keer dat jullie deze zien voorlopig want ik verf mijn haar nu weer bij de kapper. Qua thuis blonderen vond ik dit in ieder geval by far de fijnste die ik ooit gebruikt heb!



 Lush Marilyn Haarmasker €13,70
Dit is alweer de derde pot van dit geweldige masker die ik opgemaakt heb. Mij haar licht er mooi van op en het wordt goed verzorgd. Ik denk dat dit wel mijn favoriete ontdekking van 2015 is geweest, de complete review vind je hier.

Toni&Guy Shampoo for fine hair €9,99
Deze mooie limited edition verpakking bevat een shampoo die ik vaker heb gebruikt en erg fijn vind. Mijn haar wordt heel schoon en blijft dat ook langer. Met fijn haar is het belangrijk dat je je haar niet verzwaart en deze shampoo houdt mijn haar lekker luchtig.


Dove Go Fresh Deodorant €2,49
Ik gebruik al zo lang ik me kan herinneren de deo's van Dove. Deze variant vind ik heerlijk ruiken maar hij veroorzaakt soms wel van dat witte poeder. Ondanks dat deze mij goed droog en fris houdt vind ik andere varianten van Dove toch fijner.

Nivea Repair & Targeted Care Shampoo €3,79
Ik heb niet twee shampoos in één maand opgemaakt hoor, ik gebruikte beide shampoos al een tijdje en maakte nu de restjes op. Deze variant van Nivea geeft je haar een enorme oppepper en ruikt fijn. Ik zou deze zeker opnieuw kopen, de review van deze lijn kun je hier vinden.

Ik vind het altijd leuk om mijn spulletjes gedurende de maand te verzamelen en ben benieuwd op er nog favorieten van jullie tussen zitten!

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!