Fashion | Triangl Piper - Maroccan Midnight

zondag 10 januari 2016

Sinds deze week ben ik de gelukkige eigenaar van een Triangl bikini. Omdat deze bikini's best prijzig zijn en maten soms lastig zijn leek het mij wel handig om te beschrijven hoe ik tot deze keuze ben gekomen en welke maten ik geprobeerd heb. Er staan een aantal artikelen met maatadvies online maar iedereen heeft een ander lichaam dus wie weet heeft iemand nog iets aan mijn tips:)

Jippie, ik krijg een bikini!
Ik kreeg van Triangl een mailtje dat ik een bikini mocht uitkiezen en snelde direct naar de site. In eerste instantie ging ik voor een ander model, Confetti Garden - Pink Posie, met zo'n driehoek topje. Online kon ik geen maatadvies vinden dus ik besloot de live chat te raadplegen. Het meisje op de chat was enorm behulpzaam en gaf eerlijk en uitgebreid advies over welke maat te kiezen. Ze gaf al aan dat dit model topje voor 75C soms een lastig model is maar ik wilde het toch graag proberen. In de praktijk bleek dat ik had moeten luisteren want het ding zat voor geen meter; te groot en te klein tegelijk en mijn 75C leek eerder een ingedeukte 75A. Geen driehoektopje bestellen dus als je een grotere cup dan C hebt. mocht je de boel hebben laten opvullen dan kan het weer wel, het lelijke zit 'm vooral in het feit dat je boezem enorm geplet wordt.

Terug naar Hong Kong
De bikini die niet paste moest ik zelf terugsturen naar Hong Kong, dit kostte ruim €20 maar goed, als je daar een passende bikini voor terug krijgt vind ik het dat wel waard. Op het postkantoor moet je 800 formulieren invullen en een beetje puzzelen met het adres maar uiteindelijk komt het goed. Voor mij nieuwe bikini ging ik voor een ander model, de bh-vorm, zoals ik het zelf noem. Ik las maatadviezen online en sprak weer met de live chat. Ik ben zelf nooit heel erg fan van dit model omdat er vaak weinig tiet over blijft maar deze vorm zit verder vaak wel mooi. Mijn nieuwe bikini was wederom binnen een week in huis en past perfect. Ja hij is mij  wat te flatterend maar oké, ik ben nou eenmaal geen Pamela Anderson en een beetje degelijke bikini is ook wel eens leuk;)

Mijn maatadvies
Ik heb 75 C en ging voor het topje voor een S+, deze sluit perfect aan en plet niet. Ik heb onder maat 34/36 en het broekje besteld in S. Ik heb een beetje een raar figuur, mijn heupen zijn in verhouding best flink maar ook het broekje zit goed. Ietsje aan de strakke kant maar dat vind ik mooier staan dan los. Als je normaal een 36 hebt zou ik denk ik eerder voor M gaan maar bespreek vooral je figuur in de live chat als je twijfelt. Hou er bij het passen altijd rekening mee dat de bikini wat stijfjes valt en wat mooier is naar mate die nat wordt. De bikini is trouwens ergens tussen heel donkerblauw en zwart in, een beetje afhankelijk van het licht:)

Ik ben heel erg blij met mijn bikini en hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen met mijn maatadvies. Laat vooral een reactie achter als jij nog tips hebt voor anderen over de maten!

4 opmerkingen:

  1. Hi Mira! Leuke post! Ik heb na jouw bericht een triangl besteld maar het past jammer genoeg niet =/ Mag ik je vragen hoe jij je vorige bikini hebt teruggestuurd, want de e-mail van Triangl staat dat het via Fedex moet maar dat is bijna 100 euro...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi.. Ik heb net hetzelfde probleem. Mijn bikini past me niet, wil die graag omruilen maar bij dhl of fedex zou ik een fortuin moeten betalen om die te retouren. Hoe heb jij dit gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!