Beauty | Soulmade Cosmetics Into The Wild Day & Night Cream

zondag 17 januari 2016

Een hele tijd terug probeerde ik al eens iets van het mooie merk Soulmade Cosmetics. In het kerstpakket wat ik hier in december weggaf zat deze crème, ik probeerde 'm zelf ook en laat jullie vandaag weten wat ik er van vond. Deze rijke crème met wilde bloemen en vers fruit is in ieder geval ideaal voor je droge winterhuidje!


De producten van Soulmade zitten vol met natuurlijke producten en krachtige ingrediënten. De ingrediënten worden zo geselecteerd dat er optimaal gebruik gemaakt word van de  krachtige eigenschappen die er van nature al in aanwezig zijn. De producten ruiken stuk voor stuk exclusief en hebben rijke verzorgende eigenschappen.
In To The Wild is een collectie voor iedereen die van avontuur en puur natuur houdt. De collectie heeft een geur van wilde bloemen en zongerijpt fruit. Een zomerse, diepe geur die echt zorgt voor een klein verwenmomentje.


Deze crème is enorm vochtinbrengend, vitaliserend, en beschermend. De basis van de crème bestaat uit olijf olie, kokosnoot olie, en shea boter, Vitamine C en E zorgen voor bescherming tegen slechte invloeden van buitenaf.
Deze crème is zowel 's ochtends als 's avonds te gebruiken en je huid neemt dan precies op wat 'ie nodig heeft. 's Avonds gebruik ik net wat meer en 's ochtends vind ik het fijn om een dun laagje aan te brengen, deze wordt dan snel opgenomen door mijn huid en het voelt niet vettig aan. Ondanks dat het een rijke crème is, is deze geschikt voor alle huidtypen. Een veel gemaakte fout bij een vette huid is niet hydrateren, ook een vettige  huid heeft verzorging nodig en ik vind het zelf altijd prettig als die verzorging snel intrekt en geen vette gloed achter laat.


Ik ben helemaal weg van deze crème. Ik vind de geur heerlijk en mijn huid knapt hier erg van op. Ik vind de crème wel redelijk vettig dus ik de zomer gaat deze weer de kast in. Nu, in de wintermaanden vind ik 'm perfect. Absolute aanrader! Je vind deze crème en de rest van de collectie bij Soulmade Cosmetics, de crème kost €29,00. Vorige jaar probeerde ik een aantal andere producten van Soulmade, dat artikel vind je hier.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook wel eens producten van Soulmade Cosmetics gehad. Ik vond de cremes ook heerlijk maar voor mijn huid iets te vettig. Het yoga serum van dit merk vond ik ook een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kende het merk nog niet maar het lijkt me een fijn product. Vind de prijs wel wat hoog.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!